رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقروکلیایی با تصریح بر اینکه معرفی هر چه بیشتر و بهتر این شهرستان در ابعاد مختلف نیازمند تلاش مستمر اهالی رسانه و روابط عمومی‌ها است، گفت که برای تقویت رسانه در سنقروکلیایی تلاش‌های چند جانبه‌ای را انجام می‌دهیم.

علی حشمتی در نشستی با حضور رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمانشاه و فرماندار سنقروکلیایی اظهار کرد: تقویت تعامل روابط عمومی ادارات و سازمانها با اهالی رسانه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و فراهم کردن سازوکار فعالیت خبرنگاران از جمله این اقدامات است.

وی گفت: هم اکنون یک نشریه محلی و پنج پایگاه خبری و افزون بر ۴۰ نفر فعال فضای مجازی در این شهرستان فعالیت دارند اما معتقدیم ظرفیت منطقه بیش از این است بنابراین به دنبال توسعه کمی و کیفی رسانه های سنقروکلیایی هستیم.

فرماندار سنقروکلیایی نیز در این نشست گفت لازم است رسانه‌های ما عناصر و مولفه‌های جنگ نرم و قواعد علوم شناختی را بیش از پیش بیاموزند تا در زمان بحران‌ روایتگر غالب باشند.

علی قربانی با تقدیر از فعالیت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقروکلیایی اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای اهالی فرهنگ و هنر بویژه خبرنگاران و روابط عمومی ها اقدام خوب دیگری از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است که جا دارد استمرار یابد.

فرماندار سنقروکلیایی خاطرنشان کرد: این شهرستان مزیت های زیادی دارد اما در سطح ملی و حتی استان کرمانشاه کمتر شناخته شده است که برای تغییر آن نیازمند روابط عمومی و رسانه های قوی تر هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.