مدیرکل ارتباطات و فناوری خراسان رضوی گفت: ۳۰۶ کیلومتر حفاری فیبرنوری در استان انجام شده است که این میزان بیش از ۹۴ درصد اجرای حفاری مورد نظر وزارت ارتباطات در خراسان رضوی است.

علی دلگیر گفت: وزارت ارتباطات با توجه به جمعیت و نیاز هر استان، برای هریک از ادارات منطقه، میزان مشخصی از حفاری تعیین کرده است که سهم خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۳، حفاری ۳۲۵ کیلومتر بوده است.

وی ادامه داد: هم اکنون هفت هزار و ۲۴۷ خانوار خراسان رضوی در حال استفاده از سرویس پرسرعت هستند که با اجرای کامل حفاری ها و توسعه فیبرنوری، تعداد خانوار بهره مند از اینترنت پرسرعت افزایش خواهد یافت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری خراسان رضوی گفت: عملیات حفاری در شهرستان های مشهد، نیشابور، سبزوار، بردسکن، صالح آباد، و شهرهای شاندیز،کاریز و مشهد ریزه هم اکنون در حال انجام است و تا پایان سال جاری این حفاری ها به پایان خواهد رسید.

دلگیر افزود: پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها از مهمترین طرح های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور افزایش کیفیت و سرعت شبکه ارتباطی کشور است.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی اینترنت پرسرعت با شتاب ادامه دارد و همه نقاط خراسان رضوی به ترتیب از خدمات با کیفیت و پرسرعت فیبر نوری بهره مند خواهند شد.

برچسب ها: حفاری ، فیبر نوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.