مهم‌ترین حوادث استان قزوین امروز یکشنبه بیست و دوم مهر ۱۴۰۳ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ وجیه الله عبدی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان تاکستان، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ عبدی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه "یحیی آباد" با انجام اقدامات تخصصی پلیسی و تحقیقات نامحسوس میدانی موفق شدند سارق را شناسایی و در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان اضافه کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۸ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان اعتراف کرد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد، از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری کلاهبردار قزوینی که ادعای ارتباط با مقامات کشوری داشت

 سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: به دنبال چندین فقره پرونده و طرح شکایت شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط یک نفر، رسیدگی به موضوع پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که فردی با هویت معلوم با ادعای ارتباط با مقامات رده بالای کشوری توانایی دریافت و واگذاری خودرو به قیمت کارخانه و مسکن خارج از قوانین و ضوابط برای شکات را دارد که با این ترفند مبالغ مختلفی از مالباختگان کلاهبرداری کرده و در نهایت متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی متهم را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های پلیسی به جرم ارتکابی اقرار کرد، افزود: تاکنون ۲۰ شاکی علیه این متهم طرح شکایت کرده‌اند و مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال از این شهروندان کلاهبرداری شده است.

اجرای طرح توقیف موتورسیکلت‌های مزاحم در قزوین

 سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: با توجه به خواسته و مطالبه مستمر شهروندان از پلیس مبنی بر برخورد با مزاحمین خیابانی و توقیف موتورسیکلت سواران مزاحم و متخلف در سطح شهر، به ویژه زمان بازگشایی و تعطیلی مدارس، روز گذشته طرح توقیف آنها با محوریت پلیس پیشگیری و همکاری رده‌های اجرایی به اجرا گذاشته شد.

سرهنگ خدایی افزود: با اعزام ۸ تیم محسوس و نامحسوس به سطح شهر، راکبین مزاحم و متخلف شناسایی و در اقدامی ضربتی تعداد ۶ دستگاه موتورسیکلت و به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین ادامه داد: با عنایت به اینکه غالب رانندگان وسائط نقلیه مزاحم و متخلف، جوانان و نوجوانان قانون گریز، هنجارشکن و فاقد گواهینامه رانندگی می‌باشند، نظارت والدین و آگاهسازی آنان از پیامد‌های ناگوار رانندگی با وسائط نقلیه فاقد بیمه و گواهینامه، می‌تواند در پیشگیری و کاهش بسیاری از مزاحمت‌ها موثر باشد.

سرهنگ خدایی با اشاره به هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی برای توقیف وسائط نقلیه مزاحم و متخلف در سطح شهرستان با هدف ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان، یادآورشد: این طرح روزانه و تا پاکسازی کامل معابر به جد استمرار خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار