معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با شعار ایران قوی، ورزش قوی در سطح مدارس استان خبر داد.

فخرالدین اسدی از برگزاری ویژه برنامه به سوی تندرستی در روز پنج شنبه ۲۶ مهرماه همزمان با هفته تربیت بدنی، خبر داد و اظهار کرد: در این روز که با عنوان روز ورزش، منش پهلوانی، فرهنگ ایثار در نظر گرفته شده است، برنامه ریزی لازم به منظور تجمع ۴۰۰ نفر دانش آموز به همراه اولیا و انجام ورزش‌های گروهی در یک مکان تفریحی با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد اداره کل آموزش و پرورش استان صورت گرفته است.

وی افزود: در روز جمعه ۲۷ مهر ماه که با عنوان ورزش، شادکامی، خانواده نامگذاری شده است، اجرای برنـامه دوچرخه سواری و جشـنواره فرهنگی ورزشـی، پیاده روی خانوادگی با مشارکت گسترده دانش آموزان، فرهنگیان و شرکت در نماز جمعه را خواهیم داشت.

اسدی اضافه کرد: از روز شنبه ۲۸ مهر ماه مسابقات ورزشـی فرهنگیان در سـطح مناطق، شهرسـتان‌ها و نواحی تحت عنوان طرح شهید هادی برگزار خواهد شد و در روز یکشنبه ۲۹ مهر ماه که با عنوان ورزش، دسترسی آسان، مشارکت اجتماعی نام گذاری شده است، برنامه تجلیـل از خیریـن و حامیـان ورزش دانش آمـوزی، تکریم از پیشـکسوتان، چهـره هـای اخلاق مـدار و مروج ارزش‌ها در ورزش دانش آموزی را برگزار خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: در روز دوشنبه ۳۰ مهر ماه مجموعه‌های ورزشی استان میزبان دانش آموزان به همراه مادران و پدران خود با عنوان طرح شهید خرازی خواهند بود و در روز سه شنبه ۱ آبان ماه، همایش کوهپیمایی دانش آموزان استان همراه با سراسـر کشور با شـعار دانش آموز ورزشـکار دوستدار و حافظ محیط زیست برگزار می‌گردد.

اسدی ادامه داد: اجرای همایش معلمان ورزش و مراقبین سـلامت، برگزاری جشـنواره‌ها و مسابقات ورزشی و نذر ورزش (کمک به تهیه البسه ورزشی خانواده‌های بی بضاعت) را پایان بخش برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش آموزش و پرورش در روز چهارشنبه دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار