رئیس پذیرش و مجری خدمات Cip جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام خمینی گفت: طی یک سال گذشته شاهد رشد ۳۰ درصدی ارائه خدمات به مسافران پرواز‌های خارجی در جایگاه تشریفات بوده‌ایم.

محمد حبیبی رئیس پذیرش و مجری خدمات Cipجایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام خمینی (ره)  با بیان اینکه در تابستان امسال شاهد رشد چشمگیری در تعداد مسافران استفاده‌کننده از خدمات Cip بوده ایم گفت: این روند رو به رشد در ماه شهریور به اوج خود رسید و با افزایش بیش از ۱۰ هزار مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۰ درصدی داشته است.

وی ادامه داد:در مجموع، بیش از ۴۱ هزار مسافر در ماه شهریور از خدمات تشریفات اختصاصی فرودگاه امام بهره‌مند شدند.

او با بیان اینکه اجرای جایگاه تشریفات نقش بسیار موثری در بهبود و رونق صنعت گردشگری دارد و اجرای کامل این طرح می تواند بخش هوایی را به سمت رونق هدایت کند گفت: ارائه خدمات ویزا به مسافران و خدمات ارزی و ترانسفر رایگان از درب فرودگاه امام خمینی تا مقصد از جمله خدمات فرودگاهی است که در پروازهای بین المللی راه اندازی شده است.

وی  گفت: مبلغ ورودی برای هر نفر ۳میلیون و۲۰۰ هزار تومان است که طبق بررسی های صورت گرفته خدمات فرودگاهی که به مسافران ارائه می شود برابر و حتی بیشتر از خدمات CIP کشورهای خارجی است چراکه هزینه ارائه خدمات تشریفات در کشورهای خارجی برای هر مسافر بین ۷۰ تا ۱۱۰ دلار است.

خبرنگار:محبوبه کباری 

 

برچسب ها: حمل ونقل ، پرواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار