دانش آموزان پایه هشتم مدرسه متوسطه اول استعداد‌های درخشان شهید بهشتی بروجن در سومین کارسوق کشوری لیزر و اوپتیک موفق به کسب رتبه برتر شدند.

سومین کارسوق کشوری اپتیک و لیزر با حضور معاون پژوهش و قائم‌مقام فرهنگستان علوم، رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش وپرورش و مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار برگزار شد.

احسان طاهری رئیس اداره استعداد‌های درخشان اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: این کار سوق در راستای آموزش و ترویج علوم اپتیک و لیزر و اجرای مفاد تفاهم‌نامه منعقد شده میان ستاد توسعه فناوری‌های اپتیک و کوانتوم و سمپاد اجرا شده است.

وی افزود: دانش آموزان سمپاد کل کشور از پایه‌های هفتم تا یازدهم به صورت گروهی در این کارسوق ثبت نام نموده و خود را در یک چالش بزرگ علمی-پژوهشی قرار دادند.

طاهری خاطر نشان کرد: دانش آموزان با مشاهده ویدئو‌های آموزشی تهیه شده و پس از کسب حد نصاب آزمون سومین کارسوق اپتیک و لیزر طرح‌های پژوهشی خود را با کمک مدیران، دبیران و رابطین پژوهشی مدارس به دبیرخانه کشوری ارسال نمودند و پس از داوری از طرح‌های برگزیده تقدیر و قدرانی صورت گرفت.

وی بیان داشت: تیم‌های برتر علاوه بر دریافت لوح و جوایز نقدی در باشگاه دانش‌آموزی اپتیک و لیزر به عضویت در خواهند آمد و از مشاوره و راهنمایی‌های اساتید برتر این حوزه بهره‌مند خواهند شد.

طاهری از حضور مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در جشنواره به منظور تقدیر و تشکر از این دانش آموزان خبر داد و گفت: مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جشنواره حضور یافت و ضمن بازدید از نمایشگاه و تبریک به دانش آموزان منتخب از زحمات مربیان و خانواده دانش آموزان تقدیر و تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار