مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با بیان اینکه تاکنون برای ۱۷ هزار دانش‌آموز سرویس مدرسه تأمین شده است گفت: این روند با مشارکت ۱۱ شرکت حمل‌ونقلی همچنان ادامه‌دار است.

قاسم طالبی با اشاره به آخرین وضعیت ارائه خدمات سرویس مدارس در شهر قم گفت: بیش از ۲۲ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز در شهر قم متقاضی دریافت سرویس در سامانه سپند ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با بیان اینکه تاکنون برای ۱۷ هزار دانش‌آموز سرویس مدرسه تأمین‌شده است، افزود: این روند با مشارکت ۱۱ شرکت حمل‌ونقلی همچنان ادامه‌دار بوده و در تلاشیم تا با تعیین تکلیف مابقی دانش‌آموزان، وضعیت سرویس مدارس را ثابت کنیم.

 طالبی عنوان  کرد: در حال حاضر برای مدارسی که تعداد دانش آموزان متقاضی سرویس آنها به حدنصاب رسیده، سرویس تأمین شده است.

او  ادامه داد: برای نخستین‌بار امسال، ۴۰۰ کد مدرسه برای ارائه سرویس مشخص‌شده که حداقل تعداد دانش‌آموز متقاضی سرویس در آنها بیش از ۲۵ نفر است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با درخواست از خانواده‌ها برای صبور بودن در چیدمان نهایی سرویس مدارس، تصریح کرد: با توجه به مسافت‌های مختلف منازل و مدارس، تعداد دانش‌آموزان، سرویس‌های غیرمجاز و تعداد رانندگان، روند خدماتی سرویس مدارس بر اساس آئین‌نامه اجرایی در حال انجام است و به‌زودی وضعیت سرویس‌ها ثابت خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از برخورد با سرویس‌های غیرمجاز مدارس در قم خبر داد و گفت: با همکاری پلیس راهور، در صورت مشاهده سرویس‌های غیرمجاز و آزادبر که تحت پوشش شرکت‌های حمل‌ونقل وابسته به سازمان تاکسیرانی نیستند، برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار