مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم گفت: امکان ثبت نام اولیاء دانش آموزان برای سرویس مدارس در سامانه سپند، هفته آینده فراهم می‌شود.

قاسم طالبی با اشاره به ثبت نام ۲۵هزار نفر از والدین تاکنون برای سرویس مدارس در سامانه سپند افزود: هزینه سرویس مدارس هنوز تصویب نشده، اما به صورت علی الحساب مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از والدین دریافت شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم با بیان اینکه پس از قطعی شدن هزینه سرویس مدارس، باقی مبلغ تا بهمن ماه برای پرداخت به والدین اعلام می‌شود گفت: سامانه سپند تا ۱۰ شهریور ماه برای ثبت نام باز بود که هفته آینده هم برای نام‌نویسی مجدد باز خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم با اشاره به مقدمات آماده سازی جذب و تکمیل رانندگان سرویس مدارس، از متقاضیان فعالیت در سرویس مدارس خواست؛ با حضور در سازمان تاکسیرانی قم واقع در میدان ۷۲ تن ابتدای جاده کوه سفید و یا تماس با شماره تلفن‌های ۳۰۴۴۵۶۷۰ یا ۳۰۴۴۵۶۷۲ نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اقدام نمایند.

 طالبی با بیان اینکه سال گذشته حدود ۲ هزار و ۲۰۰ خودرو به عنوان سرویس مدارس مشغول به فعالیت بودند پیش بینی کرد؛ این تعداد امسال، هزار تا ۱۵۰۰ دستگاه خودرو افزایش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار