فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) گفت: یادواره شهدا در منزل اعضای پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان اشکذر برگزار شد.

مقیمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) اشکذر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: یادواره شهدا در منزل اعضای پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان اشکذر برگزار و بر  اهمیت انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده تاکید شد.

او بیان کرد: در این یادواره وصیت شهیدان ابوالمنصوری، سلمان، سیفی، فتاحی، طالبیان، جعفری پور، رخش، رضایی، دهقانی و زاده میر خوانده شد و در مورد اندیشه و راه شهدا گفتگو و بررسی انجام شد.

مقیمی اظهار داشت: در این مراسم قرآن کریم و تفسیر این کتاب آسمانی و زیارت عاشورا به یاد شهدا تلاوت و خوانده شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) اشکذر گفت: در این مراسم در مورد زندگی و رفتار شهیدان صحبت‌های بسیاری بیان شد که بیشتر به وجود روحیه ایثار در شهدا اشاره شد.

او بیان کرد: خواندن تفسیر قرآن در این مراسم سبب توجه بیشتر به معانی آیه‌های این کتاب الهی است و باعث می‌شود برنامه زندگی افراد بر طبق قرآن تنظیم شود و معنویت افزایش یابد.

مقیمی اظهار داشت: چنین مراسم‌هایی بسیار ارزشمند است و یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشته می‌شود همچنین تفکر شهیدان به نسل آینده منتقل می‌شود.

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) اشکذر گفت: خانواده‌ها با خواندن وصیت شهدا در این مراسم روش صحیح تربیت فرزندان خود را بر اساس ارزش‌های الهی و اسلامی می‌آموزند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.