شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حزب‌الله لبنان یکی از قوی‌ترین ارتش‌های منطقه غرب آسیا است.

قدرت‌نمایی حزب‌الله لبنان در وارد آوردن ضربات مهلک به ارتش رژیم صهیونیستی چاره‌ای جز اذعان به توانایی‌های مقاومت لبنان برای صهیونیست‌ها باقی نگذاشته است.

به نقل از المیادین، در همین راستا شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد: حزب‌الله قدرتمندترین ارتش در مرز‌های «اسرائیل» (فلسطین اشغالی) و یکی از قدرتمندترین ارتش‌ها در خاورمیانه به شمار می‌آید.

همچنین این رسانه صهیونیستی بیان کرد: هر کس که باور داشته باشد حزب‌الله شلیک آتش (به سوی سرزمین‌های اشغالی) را متوقف خواهد کرد به شدت در اشتباه است.

کمی پیش‌تر نیز شبکه تلویزیونی صهیونیستی «کان» با اشاره به توانمندی‌های بالای حزب‌الله لبنان بیان کرد: حزب‌الله در تسلیحات پرشمار خود توانمندی‌هایی نامحدود دارد.

شبکه تلویزیونی صهیونیستی «کان» تاکید کرد: ورود شب گذشته پهپاد به مرکز «اسرائیل» و حمله به مرکز و حیفا تنها نمونه‌ای از این توانمندی‌هاست و موارد بیشتری از این توانمندی‌ها در آینده نمایان خواهد شد.

گفتنی است حزب الله لبنان شب گذشته در عملیاتی گسترده مرکز آموزش و نگهداری ۷۲۰۰ و پادگان آموزشی تیپ گولانی در جنوب حیفا را هدف حملات پهپادی قرار داد؛ عملیاتی که بازتاب گسترده آن در رسانه‌های مطرح جهان، از گستردگی و شدت خسارت و تلفات قابل توجه رژیم صهیونیستی حکایت دارد.

پس از این عملیات، ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حداقل ۴ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند و روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» نیز به نقل از سازمان‌های امدادی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۶۷ نفر در این حمله مجروح شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار