مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از احداث ۵۰ کیلومتر توسعه بزرگراهی در شهرستان مرزی پارس آباد خبر داد.

محبوب حیدری درخصوص آخرین وضعیت عملیات اجرایی بزرگراه سربند –پارس آباد گفت: مسیر سربند - پارس آباد به طول ۲۰ کیلومتر در حال بهسازی است که ۱۰ کیلومتر از این مسیر در سال‌های گذشته بازگشایی شده و ۱۰ کیلومتر هم در دست اجرا است که با احداث سه دهنه پل خاص و ۲ دهنه زیرگذر شاهد اتصال این مسیر به شبکه بزرگراهی استان خواهیم بود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: با اتمام آسفالت لایه دوم، تکمیل ابنیه‌های طرح و همچنین ایمن سازی طرح با نصب علائم ایمنی، گاردریل، حفاظ و خط کشی، این مسیر به طول ۱۰ کیلومتر در موعد مقرر به بهره‌برداری خواهد رسید.
او همچنین از واگذاری ۴۰ کیلومتر باند دوم سه راهی سربند - سه راهی مشگین شهر به پیمانکار خبر داد و گفت: از این میزان عملیات زیرسازی ۲۸ کیلومتر اتمام رسیده و در مرحله اجرای آسفالت است و در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا ۲ ماه آینده عملیات آسفالت لایه اول به طول ۲۸ کیلومتر از این بزرگراه اجرا خواهد شد.
حیدری بیان کرد: طرح‌های بزرگراهی شهرستان پارس‌آباد با تلاش پیمانکاران و عوامل اجرایی فعال بوده، ولی از بابت تخصیص منابع مالی در وضعیت خوبی قرار ندارد و مطالبات پیمانکاران این دو طرح مهم به مبلغ ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال رسیده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: با رایزنی و پیگیری‌های انجام گرفته توسط اداره کل راه و شهرسازی و سایر مسئولان ارشد استان، اعتبار خوبی به طرح‌های بزرگراهی در سطح استان اختصاص خواهد یافت.
او همچنین درباره طرح‌های دیگر حوزه راه و شهرسازی شهرستان پارس‌آباد گفت: پروژه ساختمان کتابخانه عمومی شهر پارس‌آباد با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد در حال اجراست که در صورت تخصیص به موقع اعتبارات لازم و مصوب این طرح فرهنگی سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
حیدری درباره احداث ساختمان فرمانداری شهرستان پارس آباد اظهار کرد: ساختمان فرمانداری شهرستان پارس آباد هم با پیشرفت ۶۰ درصدی در مرحله نازک کاری و اجرای تاسیسات است و امیدوارم با تامین به موقع منابع مالی، این طرح در هفته دولت سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.