حضور سردار قاآنی در تهران پس از چندین روز شایعات منابع غربی و صهیونیستی درباره فرمانده سپاه قدس ایران، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت.

رژیم تروریستی اسرائیل که در میدان به اهداف خود نرسیده است با همکاری کشورهای غربی و برخی وابستگان آن در منطقه بدنبال ایجاد عملیات روانی علیه محور مقاومت و در راس آن ایران است. 

در همین راستا طی چندین روز گذشته شایعاتی مختلفی در رسانه‌های غربی و صهیونیستی علیه سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعم از شهادت، جراحت و بیماری او منتشر شد.

با این وجود بامداد امروز سه شنبه (۱۴۰۳/۷/۲۴) سردار قاآنی برای شرکت در مراسم استقبال از پیکر سرلشکر شهید عباس نیلفروشان، مستشار نظامی ایران در لبنان در فرودگاه مهرآباد حاضر شد.

رسانه‌های بین‌المللی به دلیل همین شایعات بازتاب گسترده‌ای از حضور سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در مراسم امروز تشییع پیکر شهید نیلفروشان در تهران داشتند.

 خبرگزاری العربی الجدید با انتشار عکسی از مراسم نوشت: (سردار) اسماعیل قاآنی در مراسم دفن سرلشکر نیلفروشان در تهران حاضر شد.

خبرگزاری العربی الجدید

اسکای نیوز عربی نیز با انتشار ویدیویی از حضور فرمانده سپاه قدس نوشت:  اولین ویدیو از حضور (سردار) اسماعیل قاآنی پس از جنجال و بحث درباره سرنوشت او.

خبرگزاری اسکای نیوز

ارم نیوز نیز با اشاره به شایعه ترور سردار قاآنی در تیتر خود نوشت: ویدیویی از (سردار) اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس پس از شایعات ترور او منتشر شد.

خبرگزاری ارم نیوز

روزنامه الغد اردن نیز با اختصاص دادن یکی از اخبار صفحه نخست خود به این خبر نوشت: فرمانده سپاه قدس پس از اینکه شایعاتی از مورد هدف قرار گرفتنش منتشر شده بود، در تهران حاضر شد.

روزنامه اردنی

شبکه المیادین لبنان نیز با پوشش این خبر نوشت: با تکذیب همه شایعات، (سردار) قاآنی در کنار سران کشور ایران در تهران دیده شد.

المیادین لبنان

المیادین انگلیسی نیز نوشت: تلویزیون ایران با تکذیب ادعاها درباره سردار قاآنی، تصاویری زنده از او را که در تهران حضور دارد، پخش کرد.

شبکه المیادین

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه نیز با منتشر کردن ویدیویی از فرمانده سپاه قدس در تهران نوشت: (سردار) اسماعیل قاآنی پس از حدس و گمان در مورد سرنوشت او در فرودگاه مهرآباد تهران حاضر شد.

اسپوتنیک روسیه

خبرگزاری آر تی روسیه ویدیوی صدا و سیمای ایران هنگام حضور سردار قاآنی را منتشر کرده و نوشت: حل اختلافات بر سر سرنوشت او، تلویزیون ایران صحنه هایی از حضور فرمانده سپاه قدس را در فرودگاه مهرآباد نشان داد.

آر تی روسیه

روزنامه کویتی الانباء نیز با انتشار عکس فرمانده سپاه قدس کشورمان نوشت: اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی در مراسم تشییع یک فرمانده در تهران شرکت کرد.

الانباء کویت

روزنامه النهار لبنان همچنین با اشاره به عکس‌ها و ویدیوهای منتشر شده از سردار قاآنی نوشت: (سردار) قاآنی در مراسم تشییع (سرلشکر) نیلفروشان در تهران حاضر شد.

النهار العربی

صهیونیست‌ها نیز که نقشه‌های خود را نقش بر آب می‌بینند، نتوانستد این خبر را پوشش ندهند و روزنامه تایمز اسرائیل که طی روزهای پیش انواع شایعات را درباره سرنوشت سردار قاآنی منتشر کرده بود با غرض‌ورزی آشکار نوشت: «تلویزیون دولتی ایران فردی را نشان می دهد که به نظر می رسد اسماعیل قاآنی، فرمانده ارشد سپاه قدس ایران باشد».

روزنامه صهیونیستی

روزنامه جروزالم پست اسرائیل که در روزهای گذشته به فرافکنی درباره سرنوشت سردار قاآنی پرداخته بود با انتشار خبری نوشت: اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس ایران که از سرنوشت او خبری نبود در مراسمی در تهران حضور یافت.

روزنامه اسرائیلی

شبکه العربیه انگلیسی و عربی  و همچنین شبکه الحدث با انتشار تصاویر سردار قاآنی از تلویزیون ایران نیز نوشتند: فرمانده ایرانی اسماعیل قاآنی روز سه شنبه در مراسم تشییع (شهید) عباس نیلفروشان که ماه گذشته در کنار حسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان ترور شد، شرکت کرد.

العربیه عربستان

پیکر شهید عباس نیلفروشان روز گذشته در نجف و کربلا تشییع شد و بامداد امروز سه‌شنبه با استقبال مسئولان لشکری و کشوری از جمله سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس برای تشییع در تهران وارد فرودگاه مهرآباد شد.

سردار نیلفروشان روز ۶ مهر ۱۴۰۳ به همراه سیدحسن نصرالله دبیرکل فقید حزب‌الله لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت به شهادت رسید و پیکر او حدود دو هفته بعد پیدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۴ مهر ۱۴۰۳
زنده و برقرار باد سردار عزیز و خداوند یار و یاورش باد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۴ مهر ۱۴۰۳
سلام سردار. خدا رو شکر که سلامتین. تو رو خدا به اوضاع فساد ادارات هم خودتون نظارت بکنین. از ادارمون به هر جا شکایت کردم کسی اهمیت نداد
Iran (Islamic Republic of)
اصغری
۱۳:۲۱ ۲۴ مهر ۱۴۰۳
درود بر نیروهای مسلح ایران عزیز.
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۳:۱۸ ۲۴ مهر ۱۴۰۳
حالا اونهایی که شایعات را بازنشر میدادند تو کدام سوارخ موشی خفه قان گرفتند؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۷ ۲۴ مهر ۱۴۰۳
ماشالله حاجی
خداوند نگهدارد باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۴ مهر ۱۴۰۳
درود بر این سردار بزرگ. در بود یا نبود ایشون، اسراییل کودک کش متاسفانه بصورت وحشیانه در حال جنایت هس و ظاهرا این ماشین کشتار قصد توقف جنایات خود ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۴ مهر ۱۴۰۳
الیس الصبح بقریب
یادتون باشه هدف نابودی اسرائیل هس
غده ی سرطانی که توسط دولتهای شیطانی ساخته شده
قطعا از بین بردنش نیاز به زمان و حرکت سنجیده داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۴ مهر ۱۴۰۳
به کوری چشم دشمنان سردار اسلام زنده وپاینده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۴ مهر ۱۴۰۳
ان شالله ۱۲۰ سال عمر کنن بر چشم حسود لعنت
آخرین اخبار