مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد گفت: از فروردین تا شهریور ماه امسال، به هزار و ۶۹ پیام و تماس در سامانه ۱۳۷ رسیدگی شد.

امین جهانبازی گفت: در شش ماهه نخست امسال، هزار و ۶۹ پیام و تماس در سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد ثبت گردید که به تمامی مطالبات شهروندان پاسخ داده شده است.

وی افزود: بیشترین پیام‌های ثبت شده در این سامانه در حوزه ساخت و ساز غیرمجاز، سدمعبر و لکه گیری آسفالت بوده است.

مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد گفت: شهروندان می‌توانند مطالبات خود را از طریق تماس با تلفن ۱۳۷ یا ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۳۷۰ و یا مراجعه به سایت شهرداری شهرکرد اپلیکیشن ۱۳۷ ثبت کنند.

جهانبازی افزود: پس از برقراری تماس درخواست شهروندان از طریق سامانه ثبت و کد پیگیری برای آنها ارسال و موارد سریعا به حوزه مربوطه ارجاع و در کمترین زمان ممکن، پاسخ داده شد.

وی گفت: تمامی درخواست‌ها و مطالبات ثبت شده شهروندان در این سامانه پیگیری شده است و در صورت نارضایتی، از مطالبات آنها بازدید صورت می‌گیرد.

جهانبازی افزود: ماهیانه گزارشات سامانه ۱۳۷ به مدیران شهرداری ارسال می‌شود تا موجب بهترشدن کیفیت خدمات شهری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار