رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم گفت: در زمینه مناسب سازی معابر برای افراد دارای معلولیت لازم است از سوی متولیان، شاهد بهبود شرایط باشیم.

نرجس نیازمند گفت: در زمینه مناسب سازی معابر برای افراد دارای معلولیت لازم است تا با برنامه‌ریزی دقیق و میان‌مدت از سوی مجموعه خدمات شهری و معاونت عمرانی شهرداری قم، شاهد بهبود شرایط در این زمینه باشیم.

نیازمند با اشاره به اهمیت توجه به حقوق و نیاز‌های افراد نابینا و کم‌بینا گفت: در گذشته کمیته‌ای زیر نظر شورای شهرسازی برای پیگیری مسائل مربوط به مناسب‌سازی معابر و امکانات شهری برای افراد دارای معلولیت تشکیل شده بود، که انتظارات و اقدامات لازم به‌طور کامل تحقق نیافته است.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اختصاص بودجه مناسب شهرداری قم در سال گذشته برای مناسب سازی معابر برای افراد نابینا افزود: هنوز فاصله زیادی با استاندارد‌های جهانی در مناسب‌سازی فضا‌های شهری داریم.

 نیازمند با بیان اینکه بعضی معابر نه تنها برای افراد دارای معلولیت، بلکه برای افراد سالم هم دشوار است ابراز امیدواری کرد؛ با برنامه‌ریزی دقیق و میان‌مدت از سوی مجموعه خدمات شهری و معاونت عمرانی شهرداری قم، شاهد بهبود شرایط در این زمینه باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار