روزنامه صهیونیستی معاریو تاکید کرد که ارتش رژیم تروریستی اسرائیل موظف به تغییر روش است، زیرا این ارتش در باتلاق جنگ فرسایشی گیر کرده است.

آوی اشکنازی، تحلیلگر مسائل نظامی در روزنامه صهیونیستی معاریو، فاجعه‌ای را که ارتش اسرائیل پس از غوطه ور شدن در باتلاق نبرد طولانی و جنگ فرسایشی علیه حزب الله با آن روبرو شده است، بررسی کرد.

براساس گزارش المیادین، این تحلیلگر نظامی در معاریو گفت: احساس سرخوشی پس از حمله شدید به حزب‌الله در هفته‌های اخیر بر ارتش رژیم صهیونیستی حاکم شد و ارتش به‌سرعت تاوان آن را پرداخت، زیرا از هر جهت ضربه‌ای را دریافت می‌کند.

وی در این زمینه تاکید کرد که حزب‌الله یک سازمان بزرگ و قوی با قابلیت‌های جدی است. حزب‌الله در روز‌های اخیر نشان داد که ترمیم شده است، زیرا در مرز با نیرو‌های ارتش می‌جنگد و ده‌ها موشک به مناطق مختلف اسرائیل شلیک می‌کند که منجر به فاجعه‌ای که در پایگاه تیپ گولانی رخ داد، شد.

تحلیلگر نظامی معاریو معتقد بود که حزب الله تلاش خواهد کرد تا رژیم تروریستی اسرائیل را در یک جنگ فرسایشی به چالش بکشد، که این موضوع از دیدگاه ارتش این رژیم که بر اساس اصل جنگ‌های کوتاه ساخته شده است، پیچیده می‌کند.  

او تاکید کرد که رژیم تروریستی اسرائیل در حال حاضر استراتژی جامعی برای پایان نبرد در لبنان ندارد و تصمیم در مورد پاسخ به ایران هنوز گرفته نشده است.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به پهپادی که حزب الله روز گذشته در پایگاه تیپ گولانی پرتاب کرد، تاکید کرد: آنچه رخ داد نه تنها موفقیت حزب الله، بلکه بیش از آن یک شکست برای اسرائیل است.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار