مدیر بنیاد مسکن شهرستان همدان گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۷۰۰۰ مترمربع از معابر روستا‌های وفرجین و موئیجین با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان آسفالت شده است.

 جلسه بررسی و پیگیری مباحث مرتبط با روستا‌های مسیر گردشگری امامزاده محسن شهرستان همدان با حضور دهبانی بخشدار مرکزی همدان، محمدی نماینده دفتر حاجی بابایی نماینده مردم شهرستان‌های همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، داود سوری مدیر بنیاد مسکن شهرستان همدان، مدیران ادارات شهرستان و دهیاران و شورای اسلامی روستا‌های وفرجین، موئیجین، توئیجین و سولان برگزار شد. 

مدیر بنیاد مسکن شهرستان همدان در این جلسه ضمن تبیین خدمات بنیاد مسکن از اجرای آسفالت و بهسازی معابر این روستا‌ها طی چند ماه گذشته و برنامه‌های پیش رو برای ادامه نهضت آسفالت معابر و تکمیل فاز دوم بهسازی خبر داد.

داود سوری با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون حدود ۷۰۰۰ مترمربع از معابر روستا‌های وفرجین و موئیجین با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان آسفالت شده است افزود: فاز دوم بهسازی و اجرای طرح هادی در این روستا‌ها تکمیل شده است. 

وی بیان کرد: اکنون اجرای آسفالت و تکمیل فاز دوم روستا‌های توئیجین و سولان نیز در دستور کار است و در یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.