مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: ۱۰۰ درصد مناطق شهری و ۹۹ درصد مناطق روستایی این استان به شبکه گاز متصل هستند

سیدسعید سیدمتین گفت: طی سال‌های اخیر در بخش توسعه زیرساخت‌های گاز طبیعی و کاهش ناترازی گاز استان اردبیل اقدامات موثری انجام شده که پس از پیروزی انقلاب اسلامی بی‌بدیل است.
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به اینکه در حوزه گازرسانی به صنایع استان اردبیل نیز موفقیت‌های زیادی حاصل شده است، افزود: حفاظت محیط زیست با جایگزینی گاز طبیعی بجای سوخت‌های فسیلی، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و رونق و شکوفایی صنعت از ثمرات گازرسانی به واحد‌های صنعتی است.
به گفته او، توسعه شبکه گازرسانی در شهرک‌های صنعتی و ارائه خدمات پایدار از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی است و گازرسانی به ۴۶ واحد صنعتی با شبکه‌ای بیش از ۳۰ هزار متر و اعتباری بالغ بر ۵۹۰ میلیارد ریال از پروژه‌های مهم شرکت گاز استان اردبیل بود که در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید.
سیدمتین تصریح کرد: پروژه خط دوم گازرسانی به استان اردبیل از مسیر چلوند استان گیلان مهم‌ترین پروژه در حال اجرا در بخش گاز استان اردبیل است که ناترازی و افت فشار گاز در فصول سرد را جبران و گاز مورد نیاز بخش‌های صنعتی و گلخانه‌های وسیع شمال استان را تامین خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل همچنین با اشاره به نیازمندی و افزایش مصرف گاز در استان به لحاظ توسعه صنعتی و اقتصادی افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۱۱ میلیون متر مکعب مصرف داریم و با بهره‌برداری از خط دوم گاز طبیعی چلوند به اردبیل که در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ظرفیت گازرسانی به استان به بیش از ۲۵ میلیون متر مکعب در روز افزایش خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.