پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و نماز صنعت آب و برق استان خراسان شمالی ویژه کارکنان، همسران و فرزندان، در بجنورد برگزار شد.

پانزدهمین دوره مسابقـات قرآن و نماز ویژه همکاران، همسران و فرزندان دانشجو صنعت آب و برق استان همزمان با سراسر کشور با همکاری کانون فرهنگی هنری نسیم رحمت در مسجد امام حسن عسگری (ع) بجنورد برگزار شد.
در این مسابقات شرکت‌کنندگان در رشته‌های تفسیر قرآن، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، احکام نماز، حفظ موضوعی و نهج‌البلاغه با یکدیگر رقابت کردند.
مهندس عطایی رئیس انسجام بخشی صنعت آب و برق استان خراسان شمالی در حاشیه این مسابقات با اشاره به استقبال قابل توجه از این برنامه فرهنگی گفت: کارکنان صنعت آب و برق اهتمام ویژه‌ای به حوزه فرهنگ دارند و یکی از نمود‌های آن مشارکت گسترده در این‌گونه مسابقات است.
وی عنوان کرد: در مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قـرآن و نماز صنعت آب و برق استان ۱۵۰ نفر از همکاران، همسران و فرزندان دانشجو صنعت آب و برق استان به رقابت پرداختند.
عطایی افزود: هدف از برگزاری این رویداد را توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی برشمرد و افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات در هر رشته، به مرحله کشوری مسابقات قرآن وزارت نیرو راه پیدا می‌کنند.
در پانزدهمین دوره مسابقات قـرآن و نماز صنعت آب و برق استان خراسان شمالی سید رسول کریمی راد، عباد رضوان، امیررضا باقری، زهرا رستمی، تکتم عباسی، سید محمد حسینی، الهام کمالی، عبدالمطلب بحرانی پور و زهرا ایمانی از همکاران، همسران و فرزندان همکار شرکت آبفای استان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، احکام نماز، تفسیر قرآن، شرح نهج البلاغه و حفظ موضوعی حائز رتبه برتر شدند و به مرحله کشوری راه یافتند.
لازم به ذکر است؛ مرحله کشوری این مسابقات آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

برچسب ها: صنعت آب و برق ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.