جنایت تازه رژیم صهیونیستی، بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت و کاربران زیادی این اقدام را محکوم کردند.

رژیم صهیونیستی در جنایتی جدید چادر‌های آوارگان فلسطینی در بیمارستان شهدای الاقصی در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد که در پی آن چندین نفر شهید و زخمی شدند. این جنایت صهیونیست‌ها با عصبانیت کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه بود. آنها از آنکه هیچ نهاد بین‌المللی در برابر این نسل کشی سخنی نمی‌گوید و سگ هار منطقه را رها گذاشته‌اند که کودکان و زنان را قتل‌عام کند، انتقاد کردند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.

 فاطمه رایگانی:
از خودت می‌پرسی چگونه شد که فرزند رسول خدا فریاد «هل من ناصر ینصرنی» بلند کرد و پاسخی نشنید؟ به دست بلندشده در آتش چادر‌های فلسطینی نگاه کن که چطور یاری‌نشده پایین می‌افتد. 

 داریوش ابوحمزه:
رحمت خدا بر خمینی کبیر که ۴۰ سال پیش، این رژیم منحوس را غده سرطانی نامید و حامی اصلی اش را شیطان بزرگ. #غزه

کاربری با نام «نیکی»:
بعد از تماشای کوره آدم سوزی، چطور سرپا بایستیم، بچه‌مون رو بغل کنیم، به کار و وظایف روزانه‌مون برسیم و زار نزنیم؟ استیصال تار و پودم رو از هم گسیخته، رمق روزمرگی هم حتی نمونده آقای دکتر! قرصی؟ بی‌حس‌کننده‌ای؟ مرگی، چیزی. 

 عرفان:
پارسال شایعه شد حماس بیمارستان المعمدانی رو بمباران کرده تا بندازه گردن اسرائیل. بعضی از کاربر‌های توئیتر داشتن خودشون رو پاره می‌کردن که حماس جنایتکاره و فلان. الان اسرائیل آدم زنده رو آتیش میزنه و اینا هیچی نمیگن! جدی حس می‌کنم خیلی‌ها برده اسرائیل شدن. اختیاری ندارن. 

 احسان بداغی:
تا اینجا داعش و اسرائیل انحصار زنده‌سوزی مردم بی‌گناه در آتش را در کارنامه خودشان دارند. با این تفاوت که داعش حداقل زن و بچه را زنده نسوزانده بود. 

 کوروش علیانی:
دیدید؟ آدم‌ها را زنده زنده سوزاندند و هیچ کاری نکردید؟ حتی یک جمله اعتراضی علنی نگفتید و ننوشتید؟ انتظار دارید بعد از این وجدانتان و سرزنش مردم بیدار جهان و حتی فرزندانتان شما را رها کند؟

 کاربری با نام «الی»:
پناهنده‌ها رو در کمپشون زنده بسوزونی! در قرن ۲۱ با وجود مزخرفاتی به اسم سازمان ملل، دموکراسی، قانون و عدالت. 

 پیام برازجانی:
اسرائیل کانال آب کشاورزی در لبنان را با بمب فسفری منهدم و آلوده و هکتار‌ها زمین کشاورزی را بی‌آب کرده و به چادر بازماندگان غزه در بیمارستان حمله و آنها را زنده زنده در آتش سوزانده، نه کانال آب برای حزب‌الله بوده و نه در چادر نیرو‌های حماس، امان از ماله‌کشان نتانیاهو. 

 مینو خالقی:
جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در تاریخ بشری بی‌سابقه است. حمله به اردوگاه آوارگان فلسطینی و زنده سوزاندن زنان و کودکان در چادر، نسل‌کشی و جنایت جنگی توسط هیتلر روزگار ماست. جامعه جهانی! بدان که سکوت در برابر خونخواران این زمانه، تمام جهان را خواهد سوزاند. #غزه

کاربری با نام «Olirta»:
نگاه کنید! این یک سکانس از گیم آف ترونز نیست. اسرائیل چادر‌های پناهجویان فلسطینی را آتش زده، مرد عرب می‌گوید: به خدا قسم زن و بچه‌ای در میان آتشند و اگر خوب نگاه کنید می‌بینید هستند. ما در حال جنگ با چنین کثافتی هستیم؛ دنیا بلیت خریده، پول بمب‌ها را می‌دهد و فقط تماشا می‌کند!

 مت‌کنارد، خبرنگار پایگاه انگلیسی دی‌کلاسیفاید:
تفاوت حزب‌الله و اسرائیل روز گذشته دوباره مشخص شد. حزب‌الله نیرو‌های نظامی را طبق پروتکل از ماده ۵۲ کنوانسیون ژنو هدف قرار می‌دهد در حالی که اسرائیل کودکان آواره‌ای را که در چادر‌ها به سرم وصل هستند هدف قرار می‌دهد و آنها را زنده می‌سوزاند. 

امیر خراسانی:
در حالی که اسرائیل تاکنون بیش از ۵۰ هزار نفر، عمدتاً زن و کودک و غیرنظامی را کشته، جبهه مقاومت تاکنون غیرنظامیان را هدف نگرفته. نهاد‌های حقوق بشری در برابر این اقتدار اخلاقی سوت می‌زنند.

منبع: روزنامه جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۵ مهر ۱۴۰۳
لعنت و شرم بر هرچی صهیونیسته