جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهارات وزیر خارجه آلمان در دفاع از حملات رژیم تروریستی اسرائیل به غیرنظامیان را محکوم کرد.

جنبش جهاد اسلامی اظهارات آنالنا بائربوک، وزیر امور خارجه آلمان را که در آن ادعا کرده بود رژیم تروریستی اسرائیل برای محافظت از خود می‌تواند غیرنظامیان غزه را بکشد، را به شدت محکوم کرد.

براساس گزارش النشره، این جنبش در ادامه گفت: این اظهارات توجیهی خطرناک برای هدف قرار دادن اماکن غیرنظامی به بهانه حضور عناصر مسلح در این سایت‌ها است. ادعاهای وزیر خارجه آلمان جنایات رژیم اشغالگر را که علیه غیرنظامیان مرتکب می‌شود و آنان را هدف قرار می‌دهد توجیه می‌کند.

جهاد اسلامی فلسطین اظهارات وزیر خارجه آلمان را توجیهی غیراخلاقی برای حملات رژیم تروریستی اسرائیل خواند که جان افراد بی‌گناه را می‌گیرد و زیرساخت‌های حیاتی مانند مدارس، بیمارستان‌ها و خانه‌ها را ویران می‌کند. این جنبش در پایان تاکید کرد که وزیر آلمانی باید جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه، کرانه باختری و لبنان را محکوم می‌کرد.

آنالنا بائربوک ساعتی پیش اعلام کرد که برلین از کمک به رژیم صهیونیستی در کشتار غیرنظامیان ابایی ندارد و به آن ادامه می‌دهد.این، چیزی است که آلمان پای آن می‌ایستد زیرا این، تعریف امنیت اسرائیل برای آنهاست.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۱:۳۷ ۲۵ مهر ۱۴۰۳
وزیر خارجه آلمان یه زن کثافت و بی شرف هست که شعار زن زندگی آزادی برای ایران سر میدهد ولی از کشتن هزاران هزار زن و کودک فلسطینی و لبنانی حمایت میکند و از این کشتار با وقاحت تمام حمایت میکند و باعث افتخار خود می داند
آخرین اخبار