فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف ۵۵ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی در این شهرستان خبر داد.

علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه‌های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان بابل با انجام اقدامات پلیسی از فعالیت مجرمانه افرادی در این خصوص مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل‌های نگهداری دستگاه‌های ماینر اعزام و در بازرسی از آن‌ها تعداد ۵۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با بیان این که در این عملیات ۹ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، گفت: برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ارزش دستگاه‌های ماینر مکشوفه ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ داداش تبار در پایان افزود: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا یکی از راهبرد‌های عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی فراجا در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهاد‌ها و بخش‌ها با پلیس ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار