سومین نمایشگاه بین المللی گردشگری و یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تبریز با حضور سیدرضا صالحی امیری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گشایش یافت.

 فعالان گردشگری از ترکیه، کوبا، تاجیکستان، عراق، ازبکستان و ارمنستان و تمام استان‌های کشور در این نمایشگاه شرکت دارند.
سومین نمایشگاه بین المللی گردشگری و یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در سالن‌های پروین اعتصامی، شهریار و آذربایجان نمایشگاه بین المللی تبریز در زمینه انواع صنایع دستی، ورنی بافی، میناکاری، حکاکی روی فلز و نقره، چاپ باتیک، ممقان دوزی، گردشگری، غرفه‌های دفاتر آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها، انجمن‌های هتلداران و تور‌های سیاحتی در نمایشگاه بین‌المللی تبریز در حدود ۷۰ غرفه برپا شده است.
نمایشگاه یاد شده از امروز تا ۲۸ مهرماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برای بازدید عموم برقرار است.

 نسیم آزادی، دوره مشروطیت و انقلاب اسلامی از آذربایجان وزیدن گرفت

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در آئین گشایش این نمایشگاه با بیان اینکه امروز روز به یاد ماندنی برای آذربایجان است، گفت: این جغرافیا سرزمین رمز‌ها و رازهاست که در ۲ نقطه تاریخی کشورمان را از استبداد نجات داد.

سیدرضا صالحی امیری با اشاره به اینکه در دوره مشروطیت و انقلاب اسلامی نسیم آزادی از این دیار وزیدن گرفت، اظهار کرد: آذربایجان به مثابه نگین درخشانی است که همه ایرانیان به آن افتخار می‌کنند.

وی با بیان اینکه همه ما وامدار تاریخ، فرهنگ و هنر و اسطوره‌های آذربایجان هستیم، گفت: ایران بدون آذربایجان و تبریز ابتر است.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار