فرمانده انتظامی گنبدکاووس در خصوص سوءاستفاده سارقان غیر بومی از اطلاعات پلاک خودرو‌های آگهی شده برای رسیدن به اهداف شوم خود به شهروندان هشدار داد.

سرهنگ نادعلی صادقی گفت: سارقان غیر بومی به منظور عدم شناسایی خودرو مورد استفاده شان در زمان سرقت توسط ماموران انتظامی، اقدام به نصب پلاک خودروی بومی جعلی بجای پلاک اصلی خودروی خود می‌کنند.

وی تشریح کرد: این افراد برای اینکه در دام ماموران مراقب جاده و یا سامانه‌های هوشمند نیفتند که با آلارم سامانه کاربر را متوجه خودروی سارقان نکند با مراجعه به سایت دیوار و امثال آن خودرو‌های فروشی را رصد کرده و پلاکی متناسب با نوع و رنگ خودروی خود را به صورت جعلی درست نموده و در زمان سرقت با خیالی آسوده که پلاک مورد استفاده آنها فاقد هرگونه سابقه می‌باشد بر روی خودروی خود نصب و از آن استفاده می‌کنند.

این مقام انتظامی هشدار داد: از شهروندان انتظار داریم هنگام آگهی وسیله نقلیه خود در سایت‌های خرید و فروش حتما پلاک خودرو را پوشانده و از مراجعه به سایت‌های نامعتبر خودداری کنند، همچنین در زمان مشاهده موارد مشکوک از جمله دستکاری پلاک خودرو و یا دست نویس بودن آن مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: هشدار ، پلاک خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.