محمد باقر قالیباف گفت: خدا نگذرد از کسانی که می‌خواهند تخم تفرقه را در کشور عزیز ما بپاشند.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در اجلاسیه ملی شهدای وحدت گفت: خدا نگذرد از کسانی که می‌خواهند تخم تفرقه را در کشور عزیز ما بپاشند؛ آنهایی که بی‌شک، در کلام و رفتارشان عمله بی‌جیره و مواجب انگلیس و آمریکا هستند و به اسلام و کشور خیانت می‌کنند. 

وی افزود: ما پای اسلام و انقلابمان ایستادیم. ما با وحدت و توحید کلمه انقلاب را به پیروزی رساندیم و رمز تداوم انقلاب هم در این مسیر است.

قالیباف با بیان این که یک روزهایی آرزویمان خارج کردن بدن های مطهر شهدا از زیر آتش دشمن بود و از دشمن طعنه می‌شنیدیم گفت: اما امروز ۱۴۰۰ کیلومتر دورتر امت اسلامی با جنایتکاران صهیونیستی می‌جنگد. امروز همه دیدیم راه قدس از کربلا می‌گذرد. 

رئیس مجلس همچنین تاکید کرد: رژیم صهیونسیتی و آمریکا بداند با شهادت شهید هنیه و شهید نصرالله، حماس و حزب الله تعطیل نمی شود.

وی خاطر نشان کرد: امروز همه ارتش رژیم صهیونسیتی یک سال است در غزه جولان می‌دهد اما با این وجود حماس در سالروز طوفان الاقصی تل آویو را موشک باران می‌کند. 

قالیباف تاکید کرد: هر کسی با هر توجیهی نزاع را وارد جامعه اسلامی کند عامل  بی جیره و مواجب دشمن است. برای قوی شدن نباید وارد منازعه در جامعه شویم.

وی با بیان این که «اگر از خدا بترسیم از هیچ کسی نخواهیم ترسید» تاکید کرد: امت اسلامی جان می‌دهد اما عزت خود را نمی‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.