رئیس اداره گاز شهرستان اهر با بیان اینکه اهر جزو شهرستان‌های سبز در امر گاز رسانی می باشد گفت:۱۰۰درصد خانوار‌های شهری ، ۹۷ درصد روستا‌های تابعه با ۶۱ هزار مشترک که ۴۶۵۰۰ مشترک شهری و ۱۴۵۰۰ مشترک روستایی می باشد از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

عزیز عزیزی با اشاره به اینکه گاز شهرستان اهر از طریق ۴ ایستگاه cgs و gps برون شهری و ۹ ایستگاه شهری توزیع می شود گفت: ۳۱ هزار علمک و بیش از ۱ هزار و ۳۰۰ کیلومتر لوله کشی برای گاز رسانی نصب گردیده که جهت خدمات امدادی نیز ۷ اکیپ چهار نفره ۲۴ ساعته ارائه خدمات میکنند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته میزان گاز مصرفی در شهرستان اهر ۲۰۰میلیون مترمکعب بودافزود:باتوجه به نزدیک شدن به فصل سرما مصرف گاز در این شهرستان روند صعودی دارد بطوریکه در شهریورماه ۳۰۲ هزار مترمعکب مصرف روزانه بود و در مهرماه به ۳۹۰هزار مترمکعب رسیده و پیش‌بینی می شود در ماه‌های سرد زمستان نیز بیش از ۱ میلیون مترمکعب مصرف گاز باشد.

وی خاطر نشان کرد: قبل از رسیدن به فصل سرما اقدامات لازم در خصوص تعمیرات و تجهیزات شبکه‌ها صورت گرفته و پرسنل امدادی نیز با برگزاری دوره‌های آموزشی و مجهز شدن به تجهیزات امدادی آماده ارایه خدمات به شهروندان هستند.

رئیس اداره گاز شهرستان اهر  عنوان کرد: جهت افزایش ظرفیت ایستگاه روستای کوسه لار از ۱۰هزار به ۳۰هزار در ماه‌های آتی ۴۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد.

برچسب ها: گاز مصرفی ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار