همزمان با گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، مراسم بزرگداشت پهلوان یعقوبعلی شورورزی در شهرستان نیشابور برگزار شد.

مراسم بیست و پنجمین سالگرد یادبود پهلوان یعقوبعلی شورورزی، همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش در محل زورخانه پهلوان یعقوبعلی شورورزی شهرستان نیشابور برگزارشد.

در این مراسم دکتر مظفری استاندار خراسان رضوی، مهدی دونده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور، اعضای شورای شهرستان، "مهندس میرفانی" شهردار، پهلوانان و قهرمانان شهرستانی و استانی، روسای هیئت‌های ورزشی، مسئولین نظامی وانتظامی،   مهمانانی از شهرستان‌های مشهد مقدس، تربت حیدریه، سبزوار، کاشمر در جمع پهلوانان و قهرمانان نام آور و ورزشکاران حضور پیدا کردند. این برنامه به همت هیات ورزش‌های همگانی، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی، هیئت باستانی و زورخانه ای، اداره ورزش و جوانان، شورای شهر، شهرداری و ناحیه مقاومت بسیج و شهرداری برگزارشد.

همچنین مرقد پهلوان یعقوبعلی شورورزی گلباران شد. این مراسم که به همت هیات ورزش‌های همگانی، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی، هیئت باستانی و زورخانه ای، اداره ورزش و جوانان و ناحیه مقاومت بسیج برگزارشد ورزشکاران و پهلوانان شهرستانی واستانی در کنار مسئولان نظامی و انتظامی و مردم ورزشکار و خداجوی شهرستان نیشابور به همراه هیات تکواندو، کاراته، ژیمناستیک، فوتبال، هیات موتورسواری و هیات کشتی حضور داشتند. این مراسم با اجرای برنامه‌های مختلفی همراه بود و  یاد و خاطره این پهلوان نام آور همیشه در خاطرات و در زندگی مردم شریف و ولایتمدار نیشابور بزرگ، ماندگار است و الگوی مردانگی، فتوت و جوانمردی برای همه مردم بخصوص جوانان و ورزشکاران می‌باشد.

شهروندخبرنگار ما تصاویری را به نمایش گذاشت که در ادامه می توانید مشاهده کنید.

منبع: مریم دانشگر  - خراسان رضوی


بیشتر بخوانید:

گزارش تصویری از برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی


 
 
 
 
 
 
حضور مسئولان
 
ورزش زورخانه ای
 
زورخانه
 
حضور مسئولان در زورخانه
 
ورزش باستانی
 
سخنرانی
 
مرشد
 
مراسم بزرگداشت پلهوان شورورزی

گل آرایی و عطر افشانی

هفته تربیت بدنی و گرامیداشت پهلوان یعقوبعلی شورورزی

مراسم هفته تربیت بدنی در نیشابور

گلباران شدن مزار پهوان شورورزی در نیشابور

مراسم هفته تربیت بدنی در نیشابور

گلباران شدن مزار گلزار پهلوان شورورزی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار