مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از جمع آوری بیش از چهار میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی به لبنان، غزه و یمن توسط داوطلبان هلال احمر این استان خبر داد.

حمزه محمدی مقدم اظهار کرد: تاکنون بیش از چهار میلیارد و ٧۵٠ میلیون ریال در ۴٨ ایستگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر استان برای مردم لبنان، غزه و یمن جمع آوری شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به حملات شدید و ددمنشانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه، لبنان و یمن، بنا بر تاکید رئیس جمعیت هلال احمر و ابلاغ سازمان داوطلبان، هلال احمر استان اقدام به استقرار ۴۸ پایگاه کمک‌های مردمی در سراسر استان کرد.

محمدی مقدم افزود: با مشارکت ۱۲۰ نفر روز از داوطلبان این جمعیت تاکنون جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای لبنان، یمن وغزه در خانه‌های هلال، مصلی‌ها، هیأت‌های مذهبی، مساجد، پایگاه‌های امداد و نجات و شعب تابعه، مراکز آموزشی و دانشگاهی، درمانی و اداری و همچنین میادین پرتردد شهر‌های استان انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام ادامه داد: مردم خیر و نیک اندیش استان می‌توانند با مراجعه به ایستگاه‌های جمع آوری هلال احمر در سراسر استان نسبت به اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.