مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: مراکز مثبت زندگی فرصت بزرگی است تا با کنترل و نظارت هوشمندانه خدمات تخصصی بهزیستی را در مسیر استاندارد خود هدایت کنیم.

مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: مراکز مثبت زندگی شرکای کاری بهزیستی هستند و ضریب نفوذ خدمات متعدد بهزیستی به جامعه هدف را از سطح به عمق می‌برند.

او افزود: روان سازی خدمات اجتماعی، ایجاد شبکه‌ای برای اتصال میان مردم و سازمان به ویژه در موضوعات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی در حال گسترش و نوپدیدی که نیاز به ضریب نفوذ آن در سطح محلات بیش از پیش احساس می‌شود، از جمله مهم‌ترین وظایف مراکز مثبت زندگی هستند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: تغییر متعدد و عدم ثبات مددکاران مراکز مثبت زندگی یکی از مشکلاتی است که در ارتباط با این مراکز وجود دارد. وظیفه ما در ارتباط با مراکز مثبت زندگی، کنترل و نظارت بر اساس دستورالعمل‌‎هاست. در نظارت، سلیقه هیچ جایگاهی ندارد. اگر فکر می‌کنیم دستورالعمل‌ها مشکلی دارند باید در قالب پیشنهاد به استان اعلام شود تا به مراتب بالاتر انتقال یابد. مادامی که دستورالعمل پابرجاست، مبنای نظارت همان دستورالعمل‌های نظارتی است که ابلاغ می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.