طبق اعلام مسئولان بخش هوایی همزمان با افزایش تقاضا در مسیرهای جنوبی از سوی مسافران دو مسیر جدید تهران- عسلویه و عسلویه - ساری از سوی شرکت های هواپیمایی فراهم شد.

طبق قانون برنامه هفتم باید خطوط بخش هوایی کشور توسعه پیدا کند و از سوی دیگر مسیرهای هوایی به ویژه در بخش پروازهای داخلی باید افزایش یابد. این در حالی است که طی چند سال گذشته متاسفانه به دلیل نبود خطوط پروازی در برخی از شهرها ما شاهد کاهش حجم  تعداد پروازها در مسیرهای جنوبی کشور بودیم.

در حال حاضر همزمان با افزایش میزان تقاضای مسافران با ورود به نیمه دوم سال و از سوی دیگر با توجه به درخواست بسیاری از مدیران بخش صنعت مسیرهای جدید در شهرهای جنوبی کشور از جمله عسلویه راه اندازی شده است.

در  همین راستا و در جهت  تسهیل جابجایی کارکنان صنعت نفت، فرصت استفاده برای مردم بومی جنوب کشور و نیز کمک به رونق گردشگری فراهم شده است.

با توجه به محدودیت‌های حمل‌ونقل هوایی در کشور، راه‌اندازی این خطوط پروازی گامی موثر در رفع مشکلات تردد و بهبود دسترسی ساکنین و کارکنان تلاشگر مناطق نفت خیز به مراکز شهری بزرگ خواهد بود.

این اقدام قشم ایر نقش بسزایی در ارتقاء کیفیت زندگی مردم بومی این مناطق خواهد داشت و در عین حال، نیازهای عملیاتی و لجستیکی کارکنان خانواده بزرگ صنعت نفت و گاز کشور را نیز به طور مؤثر پوشش خواهد داد.

پیش از این محمدی بخش رئیس سابق سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرده بود که با راه اندازی مسیرهای جدید ما شاهد توسعه و رونق در مسیرهای داخلی و افزایش حجم جابه‌جایی در این حوزه خواهیم بود.

گفتنی است پرواز‌های عسلویه_ تهران_ عسلویه وعسلویه_ساری_عسلویه از طریق هواپیمای آرجی انجام می‌شود و مسیر جدید خارک تهران، خارک اصفهان، خارک شیراز و بالعکس از طریق هواپیمای فوکر انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار