تهیه‌کننده سریال «حضرت موسی (ع)» گفت: امسال از نسخه پایلوت سریال «حضرت موسی (ع)» در جشنواره فیلم فجر رونمایی می‌کنیم و بعد از جشنواره وارد فاز تولید سریال می‌شویم.

سید محمود رضوی، تهیه‌کننده سریال «حضرت موسی (ع)» در حاشیه بازدید از این پروژه در شهرک سینمایی غزالی درباره مجموعه «حضرت موسی (ع)» گفت: از آنجایی که سریال «حضرت موسی (ع)» طبق استاندارد‌های روز دنیا ساخته می‌شود، قطعاً بازار خود را خواهد داشت. امسال از نسخه پایلوت مجموعه در جشنواره فیلم فجر رونمایی می‌کنیم و بعد از آن باید به فکر بازارسازی و بازارپردازی باشیم. امیدوارم اتفاق ویژه‌ای برای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بیفتد. چون ما سابقه ساخت کار‌های دینی را داشته‌ایم که از آنها در دنیا استقبال ویژه شد. مثل سریال «یوسف پیامبر» به کارگردانی آقای فرج‌الله سلحشور. 

رضوی ادامه داد: سریال «حضرت موسی (ع)» مثل سریال «یوسف پیامبر» است؛ چراکه بخش عمده‌ای از آیات قرآن کریم به داستان حضرت موسی (ع) ارتباط دارد. در دنیا هم درباره ایشان کار‌های متفاوتی ساخته شده است. این مجموعه هم قرائت صداوسیمای جمهوری اسلامی از داستان حضرت موسی (ع) است که امیدوارم بازار جهانی داشته باشد. 

تهیه‌کننده سریال «حضرت موسی (ع)» با اعلام این خبر که فعلاً پیش تولید مجموعه به پایان رسیده است، افزود: برای اینکه بازخورد تولید مجازی را دریافت کنیم، لازم است پیش‌نمایش این مجموعه را به مردم نمایش بدهیم و بازخورد آن را دریافت کنیم. در نتیجه، ادامه کار را بر اساس بازخورد مردم جلو می‌بریم. اینکار در دنیا متداول است و در فیلم و سریال‌های مختلف دنیا یک یا دو قسمت پایلوت ارائه می‌دهند. ما بجای اینکه این قسمت‌ها را در تلویزیون پخش کنیم، در جشنواره فیلم فجر به نمایش می‌گذاریم، تا بتوانیم سریع بازخورد بگیریم. بلافاصله بعد از جشنواره هم وارد فاز تولید سریال می‌شویم.

خبرنگار: نفیسه خلیلی

برچسب ها: حضرت موسی ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار