نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای ایجاد شرایط مناسب جهت بازگشت مردم به مناطق خود و رفع مشکلات حاشیه‌نشینان، برنامه‌ریزی دقیقی انجام شود.

 حسن عسکری فرماندار سنندج، به همراه سالار مرادی، نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، و اعضای شورای شهر سنندج، از ناحیه منفصل شهری نایسر بازدید کردند.

در این بازدید، مشکلات مختلف نایسر از جمله وضعیت معابر، آب‌های سطحی، آسفالت و شبکه فاضلاب مورد بررسی قرار گرفت. فرماندار و نماینده مجلس ضمن تاکید بر لزوم تسریع در حل مشکلات زیرساختی این ناحیه، بر همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی برای بهبود شرایط زندگی مردم این منطقه تأکید کردند.

سالار مرادی، نماینده مجلس، در حاشیه این بازدید گفت: معضلات این ناحیه بسیار زیاد است و مردمان شریفی در این منطقه زندگی می‌کنند. باید توجه بیشتری به مناطق حاشیه‌ای شهر شود تا از مشکلات موجود کاسته شود. مشکلات درمانگاه، مدارس و استانداردسازی منازل مسکونی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین به موضوع مهاجرت معکوس اشاره کرد و افزود: به دلیل کمبود امکانات در روستا‌ها و شهر‌های اطراف، بسیاری از مردم به حاشیه شهر سنندج مهاجرت کرده‌اند. باید برای ایجاد شرایط مناسب جهت بازگشت مردم به مناطق خود و رفع مشکلات حاشیه‌نشینان، برنامه‌ریزی دقیقی انجام شود.

پس از این بازدید و در راستای ارتباط نزدیک‌تر با مردم، پس از برپایی نماز جمعه، میز خدمت برای شنیدن مشکلات مردم و پیگیری آنها دایر شد.

این اقدام با استقبال گسترده مردم نایسر روبه‌رو شد و امید می‌رود با پیگیری‌های مسئولین و همکاری نهاد‌های مختلف، مشکلات این ناحیه در کوتاه‌ترین زمان ممکن مرتفع شود.

برچسب ها: حاشیه نشینی ، سنندج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار