امام جمعه سنندج:

مردم فردی دلسوز را برای ریاست جمهوری برگزینند

رستمی از مردم خواست به فردی دلسوز برای توسعه و آبادانی کشور رای دهند.

ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: شرکت در انتخابات نوعی نظارت بر حاکمیت و نحوه اداره کشور است و مردم هشتم تیرماه از این فرصت برای انتخاب رئیس جمهور خود، بهره گیرند.

وی از مردم خواست به فردی دلسوز توسعه و آبادانی کشور رای دهند و افزود: مردم استان کردستان همواره در انتخابات شرکت گسترده داشته و هیچگاه پشت نظام را خالی نکردند.

امام جمعه سنندج یادآور شد: رئیس جمهور منتخب باید صداقت، امانت داری، سعه صدر، محافظت از بیت‌المال، خدمت به مردم، رفع فقر در جامعه، توجه به مطالبات مردم، توجه به مناطق کمترتوسعه یافته، بیکاری و حاشیه نشینی را سرلوحه کار‌های خود قرار دهد.

ماموستا رستمی از رئیس جمهور آینده خواست از نخبگان اهل سنت برای پست‌های مدیریتی کلان کشور و استان استفاده کند و ادامه داد: پیامبر (ص) همواره بر لزوم وفا به عهد و پیمان، امانت داری، اجرای عدالت، مساوات، آبادانی، تعامل، رفع تبعیض و توجه به مطالبات مردم تاکید داشته و دولت جدید نیز باید به این موارد توجه داشته باشد.

لزوم انجام سنت قربانی توسط افراد توانمند، ضرورت حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و محکومیت استمرار جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی گناه غزه از دیگر مطالبی بود که وی به آن اشاره داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.