فرزند شهید شیخ نبیل قاووق با اشاره به ۳۳ سال مجاهدت پدرش در مبارزه با رژیم صهیونیستی گفت: دشمن فکر می‌کند با کشتن فرماندهان مقاومت راه شهدا تمام می‌شود، اما نمی‌داند شهادت نقطه شروع راه مقاومت است.

علی قاووق فرزند شهید مجاهد شیخ نبیل قاووق  اظهار کرد: خداوند متعال را به خاطر تمام قضا و قدرهایش شکرگزاریم و شاکریم که از خانواده‌ ما شهیدی برگزید.

وی افزود: پدر شهیدم شیخ نبیل قاووق، سال ۱۹۶۴ میلادی متولد شدند و سال ۱۹۸۱ به خاطر تحصیل علوم دینی به حوزه علمیه قم مشرف و به مدت ۱۰ سال تا سال ۱۹۹۱ در قم مشغول تحصیل علوم حوزوی بودند.

این فرزند شهید حزب‌الله ادامه داد: پدرم در سال ۱۹۸۱ به همراه سیدحسن نصرالله به لبنان برگشتند و به جهاد و کار فرهنگی آموزشی در حزب‌الله مشغول شدند و در سال ۲۰۲۴ به همراه سید مقاومت سیدحسن نصرالله به شهادت رسیدند.

وی گفت: این شهید والامقام در مجموع ۳۳ سال در راه خدا و دفاع از مستضعفین جهاد کرد تا اینکه توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

فرزند شهید شیخ نبیل قاووق در پایان گفت: دشمن فکر می‌کند با کشتن فرماندهان مقاومت راه شهدا تمام می‌شود، اما نمی‌داند که شهادت نقطه شروع راه مقاومت است.

شیخ نبیل قاووق به همراه شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان جنبش مقاومت حزب‌الله شامگاه جمعه ۶ مهرماه ۱۴۰۳ توسط رژیم منحوس صهیونیستی در منطقه ضاحیه بیروت ترور و به شهادت رسیدند.

شهید شیخ نبیل قاووق، یکی از رهبران برجسته حزب‌الله لبنان و جنبش مقاومت اسلامی امل بود او به عنوان عضو شورای مرکزی حزب‌الله و یکی از سخنگویان سیاسی این جنبش شناخته می‌شد.

منبع:فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار