دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور پیام تسلیت به مناسبت شهادت فرمانده دلاور حماس اعلام کرد:شهادت یحیی سنوار صفحه جدیدی از کتاب مقاومت را رقم زد.

 متن پیام تسلیت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پی شهادت یحیی سنوار به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَ لَقَدْ کَتَبْنا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ /. انبیاء، ۱۰۵

شهادت یحیی السنوار فرمانده دلاورحماس درمیدان نبرد، صفحه جدیدی از کتاب مقاومت را رقم زد. دلیرمردی از تبار هابیلیان که خارچشم رژیم سفاک صهیونیستی بود و خواب را از چشم دشمن ربود.

 او که بیش از یک سوم عمر خود را در راه استحکام پایه‌های مقاومت در زندان‌های مخوف اسرائیل گذراند با کوله باری از تجربه دشمن شناسی بازوی پرتوان حماس و سپس رهبر و فرمانده تیزبین آن شد که دردوره کوتاه رهبری حماس با تاسی از شهید هنیه همه معادلات دشمن زبون را برهم زد.

طرح طوفان الاقصی برای همیشه تاریخ برگ زرینی از تدابیر آن فرمانده شجاع بود که عنکبونی بودن پایگاه‌های نظامی و امنیتی اسرائیل غاصب را به رخ دنیا کشید تا ثابت کند مقاومت تنها راه پیشرفت است. 

 آخرین فتح الفتوح شهید السنوار مبارزه با پهباد اسرائیلی با بدن نیمه جان آغشته بخون خود در ثانیه‌های پایانی عمر با برکت این مجاهد فی سبیل الله بود که چشم جهانیان را خیره و درس مقاومت را با خون خود امضاء نمود تا وعده الهی در قرآن کریم محقق شود که فرمود؛ "وَ لَقَدْ کَتَبْنا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ؛ و ما بعد از تورات در زبور (داود) نوشتیم که البته بندگان نیکوکار من ملک زمین را وارث و متصرف خواهند شد. " 

به تعبیر امام مقاومت حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (دام ظله العالی) مقاوت به اذن خداوند زنده است و راه شهید السنوار با قدرت و نوآوری در جهاد و مبارزه ادامه خواهد داشت.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، شهادت برادرمان یحیی السّنوار را به خاندانش، به همرزمانش، و به همه‌ی دلبستگان جهاد فی‌سبیل‌الله تبریک، و فقدانش را تسلیت می‌گوید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار