شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از بی توجهی رانندگان خودرو‌های سنگین به تابلوی «ورود کامیون ممنوع» در بلوار اصلی محله اسماعیل ترخان شهرستان مبارکه گلایه کرد.

به گفته شهروندخبرنگار ما از دی ماه سال ۱۳۹۸ به علت آسیب به بلوار اصلی محله اسماعیل ترخان در شهرستان مبارکه استان اصفهان تردد خودرو‌های سنگین مانند کامیون‌ها ممنوع شد و تابلوی ورود ممنوع نیز توسط شهرداری نصب شد، اما برخی از رانندگان به این موضوع مهم بی توجه هستند و همچنان شهروندان شاهد تردد خودروهای سنگین در این خیابان هستند.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام خواستار رسیدگی به این موضوع مهم شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام و احترام تردد کامیون‌ها و ماشین‌های باربری باعث آسیب به بخش زیرساخت، تصادفات، آلودگی در محله اسماعیل ترخان شهرستان مبارکه استان اصفهان شده است. هرچند مردم می‌دانند، این مشکل با بهره برداری از بلوار امام رضا (ع) رفع خواهد شد، اما تردد کامیون از بلوار شیخ صدوق محله اسماعیل ترخان با بررسی تخصصی در شورای ترافیک شهرستان، از دیماه سال ۹۸ ممنوع شد و تابلو کامیون ممنوع نیز توسط شهرداری نصب گردید، اما رانندگان نسبت به این موضوع بی توجه هستند.
چرا این مصوبه اجراء نمی‌شود؟ و طرح بلوار امام رضا (ع) تا چه زمانی قرار هست نیمه تمام بماند و اولویت شهرستان بشود شروع طرح‌های جدید؟ خواهش می‌کنم رسیدگی شود.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار