مدیرکل راه آهن غرب کشور گفت: قطار پنج ستاره رجا در مسیر دوسویه همدان-مشهد راه‌اندازی شده است و نخستین حرکت این قطار از همدان به مشهد، چهارم آبان ماه است.

سیدسعید ابراهیم‌نژاد گفت: مسافران می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های فروش اینترنتی، بلیت این قطار را تهیه کنند.

او با بیان اینکه تخصیص این قطار برای مسیر همدان-مشهد از مطالبات شهروندان همدانی بود که با پیگیری‌های مسؤولان استانی و شرکت راه آهن محقق شد، گفت: نخستین حرکت این قطار از همدان به مشهد، چهارم آبان ماه آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه آهن غرب کشور گفت: درخواست تأمین یک رام قطار پنج ستاره به ناوگان ریلی همدان از مدت‌ها پیش به شرکت راه‌آهن کشور داده شده بود و اینک بلیت فروشی این قطار آغاز شده است.

ابراهیم نژاد با اشاره به اینکه تعداد واگن‌ها و ظرفیت این قطار مشخص است، گفت: حرکت این قطار با ظرفیت ۳۲۰ نفر به صورت یک روز درمیان برنامه‌ریزی شده است و مسافران می‌توانند بلیت این قطار را با قیمت مصوب یک میلیون و ۳۴۴ هزار تومان تهیه کنند.

او گفت: این قطار در مسیر همدان-تهران-مشهد مقدس تردد خواهد کرد و مسافران می‌توانند از امکانات این نوع قطار بهره‌مند شوند.

ابراهیم‌نژاد با اشاره به اینکه خدمات قطار‌ها نیز همچون هتل‌ها، با تعداد ستاره دسته بندی می‌شود، گفت: قطار پنج ستاره بهترین نوع قطار در ناوگان ریلی کشور است و امکانات رفاهی بیشتری نسبت به قطار‌های چهار و سه ستاره دارد.

مدیرکل راه آهن غرب کشور گفت: پیش فروش بلیت این قطار از بیست و هشتم مهر ماه در وبگاه‌های فروش بلیت وسایل حمل و نقل عمومی آغاز شده و شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های مربوطه نسبت به تهیه بلیت در روز‌های مورد نظر خود اقدام کنند.

او گفت: مسافران می‌توانند از ساعت ۹ صبح و دفاتر گردشگری و مسافرتی نیز از ساعت ۱۱ صبح نسبت به تهیه بلیت این قطار اقدام کنند.

ابراهیم نژاد گفت: ارائه ۲ وعده پذیرایی، یک وعده شام و داشتن غذاخوری ۲ طبقه مجهز از امکانات این قطار پنج ستاره است.

برچسب ها: راه آهن ، قطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.