مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کردستان گفت: دومین همایش منطقه‌ای گسترش فرهنگ عفاف وحجاب (رایحه) آبان امسال با برپایی نمایشگاه و نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود.

 سامان احمدی در جلسه هماهنگی این همایش در سنندج، گفت: دومین همایش منطقه‌ای گسترش فرهنگ عفاف وحجاب (رایحه) به منظور ترویج وگسترش فرهنگ عفاف وحجاب در جامعه و تولید آثار هنری و مکتوب در اواسط آبان ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: برپایی دو نمایشگاه تخصصی آثار هنری و لباس محلی در چند نقطه شهر سنندج، نشست‌های تخصصی با موضوع فقهی عفاف و حجاب، سواد رسانه‌ای در این عرصه و نشست‌های مختلف دیگر با حضور اساتید برجسته دانشگاهی برگزار می‌شود.

دبیر این همایش اضافه کرد: اکران فیلم‌های موضوعی و شناسایی سفیران عفاف وحجاب در سراسر استان و استان‌های همجواز از دیگر برنامه‌های این همایش خواهد بود.

احمدی در پایان ضمن تاکید بر تولید محتوای مناسب از طریق نشست‌های تخصصی این همایش خاطرنشان کرد: از محتوای تولید این همایش دوره آموزشی برای کارکنان دولت از طریق مرکز آموزش سازمان مدیریت و برنامه ریزی تدوین و ارائه خواهد شد.

کامل گلباغی دبیر اجرایی دومین همایش منطقه‌ای گسترش فرهنگ عفاف وحجاب (رایحه) در این جلسه اظهار داشت: براساس تقویم اجرایی، همایش در ۱۶ و ۱۷ آبان ماه سال جاری در شهر سنندج برگزار و آیین اختتامیه که همراه خواهد شد با تجلیل و قدردانی از مروجان فرهنگ عفاف و حجاب در روز پنجشنبه ۱۷ در مجتمع فجر سنندج برگزار می‌شود.

استفاده از لباس کردی به عنوان بهترین پوشش در رعایت حجاب و عفاف و استفاده از از پژوهش‌های علمی و آثار تولیدی هنری در این همایش از پیشنهادات اعضای جلسه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار