مادر سه شهید والامقام نیشابوری، برادران غرویان، مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به جبهه مقاومت لبنان اهدا کرد.

فرمانده تیپ زرهی ۲۱ امام رضا (ع) نیشابور در حاشیه دیدار با مادر شهدای والامقام غرویان  گفت: خانواده معزز شهدا همواره در بذل جان و مال خود برای اسلام و انقلاب پیش قدم بوده و امروز هم برگ زرین دیگری از ایثار این دریادلان، بر مصحف تاریخ انقلاب اسلامی در نیشابور نگاشته شد.

 سردار حسین سلیمانی افزود: مادر مکرمه سه شهید گرانقدر، عبدالحمید، عبدالمجید و دانیال غرویان که در دوران دفاع مقدس گل‌های نازنین زندگی خود را فدای اسلام کرده بود، امروز نیز در امتداد این خط نورانی، با اهدای ۲۰۰ میلیون تومان کمک نقدی به جبهه مقاومت در لبنان، به همه ما، درس بزرگ ایثار مال، در کنار ایثار جان را مشق کرد.

او  با اشاره به اینکه در ابتدا و به منظور تبرک، مبلغی به دست ام الشهدای غرویان به حساب هلال احمر واریز شد تا در ادامه کار، مابقی وجه از طریق کانال‌های مربوطه، به جبهه مقاومت در لبنان اهدا شود، تصریح کرد: این مادر عزیز سه شهید والامقام، از همه مردم ایران اسلامی دعوت کرد تا هر کس به هر مقدار که در توان دارد، کم یا زیاد، به مردم مظلوم فلسطین و لبنان کمک کنند. از بین پنج فرزند گرانقدر مرحوم حاج مرتضی غرویان، به ترتیب شهیدان عبدالحمید، عبدالمجید و دانیال، در سال‌های ۵۹، ۶۱ و ۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.