مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی گفت: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مشهدی حادثه تروریستی تفتان، فردا از مجتمع مهدیه مشهدالرضا(ع) تا حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

حجت‌الاسلام مهدی حسن زاده نامقی مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی گفت: شهید کادر، ستوان یکم «مهدی خموشی علی‌آبادی»، تنها نظامی متولد مشهد است که روز گذشته در حمله تروریستی به نیرو‌های مرزبانی کشور در شهرستان تفتان به شهادت رسید.  

او افزود: به زودی پیکر پاک این شهید به مشهد منتقل می‌شود و فردا ساعت ۹ صبح پس از برگزاری مراسمی در مجتمع مهدیه مشهد الرضا (ع) برای این شهید والامقام، پیکر او تا حرم مطهر رضوی (ع) تشییع و بعد از طواف در حرم، برای خاکسپاری به قطعه شهدای بهشت رضا مشهد مقدس منتقل خواهد شد.

گفتنی است، دو واحد گشت انتظامی که برای ارائه خدمت به شهروندان شهرستان تفتان اعزام شده بودند، در مسیر برگشت به پاسگاه انتظامی، در کمین جنایتکاران تروریست جیش‌الظلم قرار گرفتند. در این درگیری ۱۰ نفر از کارکنان انتظامی و سربازان وظیفه پاسگاه انتظامی گوهرکوه شهرستان تفتان به شهادت رسیدند.

ستوان یکم خموشی شهید مشهدی حمله تروریستی تفتان؛ افسر نیروی فراجا بود که دیروز در عملیات تروریستی تفتان به فیض شهادت نائل آمد. این شهید بزرگوار، مشهدی بوده است.

شهید کادر ستوان یکم «مهدی خموشی علی‌آبادی»، تنها شهید مشهدی این حادثه تروریستی، متأهل و دارای دو فرزند است که به همراه ۹ نفر دیگر از همکارانش در حمله گروهک جیش الظلم به دو واحد گشت انتظامی پاسگاه گوهر کوه شهرستان تفتان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.