سعید هاشمی بازیگر گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران مانند سال های قبل خیلی خوب است و جشنواره سال به سال درحال بهتر شدن است.

سعید هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران گفت: جشنواره فیلم کوتاه تهران مثل هرسال خیلی خوب است؛ امسال مانندسال‌های قبل خوب است و از آثار بچه‌ها خوشم می‌آید. آثار به لحاظ روایتگری، قصه داستانی خوب است. تا به این لحظه سعی کردم کارها را ببینم و خیلی خوشحالم که در جشنواره حضور دارم.

وی ادامه داد: جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران سال به سال درحال بهتر شدن است. امسال دو فیلم کوتاه در جشنواره دارم. خسرو ۱۲۷ و آخرین سواری فیلم‌هایی هستند که در آن‌ها حضور دارم.

وی بیان کرد: فیلم کوتاه خسرو ۱۲۷ راجع به دل و دل انسان‌ها است. به گونه‌ای مردم کسانی که دلشان گرفته است می‌توانند با یک شماره تماس بگیرند و از درد دل‌هایی که نمی‌توانیم به دیگران بگویند صحبت کنند. کارگردان فیلم کوتاه خسرو ۱۲۷ ابوالفضل ساعی مهربانی و به تهیه‌کنندگی حامد مهربانی است.

هاشمی تصریح کرد: فیلم کوتاه آخرین سواری نخستین فیلم محمد امین قربان زاده است و خداروشکر توانستم در کنار این دوستان حضور داشته باشم. داستان این فیلم کوتاه راجع به آخرین سواری است. البته نه آخرین سواری تاکسی‌ها، بلکه آخرین سواری برای آن دنیا است. این فیلم روایت جالبی دارد.

وی گفت: بنظرم ما در فضای فیلم کوتاه و بازی پیشرفت کرده‌ایم و خیلی خوشحالم که تا کنون فیلم‌های خوبی داریم. 

سعید هاشمی در پایان سخنانش بیان کرد: خیلی پیگیر اقتباس در فیلم‌ها هستم. پیوند کتاب و سینما کار شایسته‌ای است و امیدوارم آثار بیشتری در این زمینه ساخته شود.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از ۲۷مهر تا ۲ آبان ماه به دبیری مهدی آذر پندار در پردیس سینمایی ملت درحال برگزاری است.

خبرنگار: زهرا بالاور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار