رییس بسیج رسانه کرمان گفت: امسال همه تولیدات رسانه‌ای تنها از طریق سایت جشنواره و به صورت الکترونیکی دریافت می‌شود.

مجتبی سلطانی نژادگفت: خوشبختانه امسال نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در مدت زمان یک ماه آثار زیادی در بخش‌های مختلف از طریق سایت جشنواره به دبیرخانه ارسال شده است که بیشترین آثار مربوط به بخش ویژه (فرهنگ رضوی در رسانه ها) میباشد که نشان از ارادت اهالی رسانه استان کرمان به حضرت رضا علیه السلام میباشد.

وی با اشاره به اینکه نفرات برتر در این بخش جداگانه تجلیل خواهند شد، بیان کرد: این بخش از جشنواره با مشارکت کانون‌های خدمت رضوی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ رضوی انجام میشود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی و انتشار یافته خود در رسانه‌های مکتوب وپایگاه‌های خبری یا خبرگزاری‌ها در یازه زمانی اول دی ۱۴۰۲ تا ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۳ را از طریق سایت جشنواره ارسال کنند.

سلطانی نژاد تاکید کرد: امسال همه تولیدات رسانه‌ای تنها از طریق سایت جشنواره و به صورت الکترونیکی دریافت می‌شود و صرفاً از این طریق قابل پذیرش خواهد بود.

وی عنوان کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران با ثبت نام در سایت نام کاربری و رمز عبور دریافت کرده و از طریق نام کاربری می‌توانند در هر یک از قالب‌های جشنواره آثار خود را ارسال کنند. 

وی گفت: هر شرکت کننده تنها می‌تواند در هر بخش فقط ۳ اثر ثبت کند و ارزیابی آثار توسط کمیته داوران از طریق سایت انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: پس از بررسی آثار ارسالی توسط هیأت داوران، نتایج و پذیرش اولیه داوری در سایت قابل مشاهده خواهد بود و پس از ارزیابی به آثار برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود و در جشنواره کشوری شرکت داده خواهند شد.

وی یادآور شد: آئین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در دهه مقاومت سال جاری با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان گفت: نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۱۲ محور و در ۱۰ قالب اجرا خواهد شد که گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست جز قالب‌های نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تعریف شده‌اند.

وی بیان کرد: مکتب حسینی (حاج قاسم و ریحانه‌های انقلاب) با هدف تکریم شهدای مدافع حرم، ابعاد وجودی و شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با عنوان ریحانه‌های انقلاب و یادبود کاپشن صورتی) از محور‌های شاخص این جشنواره است. 

 علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی و انتشار یافته خود در رسانه‌ها را تا ۳۰ آذر ماه از طریق سایت جشنواره رسانه‌ای ابوذر به نشانی www.abouzarkerman.ir ارسال کنند. 

برچسب ها: رسانه ای ، الکترونیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار