در سالیان اخیر شاخص دسترسی مردم به خدمات نظام سلامت ارتقاء ۹۵ درصدی یافته است.

حبیب غزنوی رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مراسم تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران که با حضور فرماندار و سایر اعضای شورای اداری در فرمانداری شهرستان برگزار شد گفت: خوشبختانه این دانشگاه در حوزه سلامت نسبت به سایر بخش های توسعه پیشتاز است.
وی ادامه داد: خوشبختانه در تامین پزشک عمومی موفقیت‌های خیلی خوبی داشته ایم به گونه ای که برای نخستین بار در طول عمردانشگاه تمامی مراکز خدمات جامع سلامت فعال دانشگاه، صاحب پزشک شدند.
به گفته دکتر غزنوی، به دلیل نبود پیمانکار مناسب، پروژه راه اندازی بیمارستان این شهرستان قدری به تعویق افتاده و از فرماندار و بخش های دولتی و خصوصی درخواست داریم تا در این بخش همیاری بیشتری داشته باشند.
مهندس ایوب کرد رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران نیز در این جلسه گفت: در حوزه بهداشت و درمان به شاخص های خوبی دست یافتیم که نتیجه تلاش همکاران، همت دولت و همکاری خیران داخلی و خارج کشور بوده است.
وی افزود: طی این مدت نقش خیران سلامت پررنگ بوده و با همکاری این بازوان توانمند مردمی ۳۰ پروژه از قبیل بخش دیالیز،رادیولوژی، خانه بهداشت، پایگاه اورژانس با مبلغ ۷۰ میلیارد تومان در شهرستان سیب سوران راه اندازی شده است.
در این جلسه از زحمات و تلاش های مهندس ایوب کرد تقدیر و دکتر پرهام تدین به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران منصوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار