قاچاقچیان کالا و سوخت در استان فارس به پرداخت جزای نقدی محکوم شدند.

افراد متخلف و قاچاقچی از سوی تعزیرات حکومتی استان فارس، مجازات و جریمه شدند.

قاچاقچی سوخت در فیروزآباد جریمه شد

قاچاقچی نفت گاز در شهرستان فیروزآباد به پرداخت جزای نقدی محکوم شد.

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس اظهار کرد: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان فیرزآباد به پرونده قاچاق هزار و ۳۸۰ لیتر نفت گاز به ارزش ۴۴۵ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه با بررسی مدارک موجود در پرونده و به علت ارائه نشدن اسناد و مدارک قانونی پیرامون حمل سوخت یارانه ای، تخلف قاچاق را محرز دانست و متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

سالاری افزود: مأموران پلیس آگاهی فراشبند، این میزان سوخت را از یک دستگاه وانت نیسان کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق 

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از تعزیر ۶ میلیارد و ۸۰۵ میلیون ریالی قاچاقچی کالا خبر داد. 

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس اظهار کرد: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان به پرونده حمل محموله قاچاق شامل چوب چاپستیک، پوشاک، کفش، سرخ کن، اسکوتر، رادیاتور کولر، رادیاتور خودرو، سس سویا، تنباکو، رینگ لایت و چمدان به ارزش ۳ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه رسیدگی کننده با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام قاچاق را محرز دانست و علاوه بر ضبط محموله قاچاق، متخلف را به پرداخت ۳ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری افزود: شعبه همچنین ۳ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا به جریمه اضافه و در مجموع متخلف را به پرداخت ۶ میلیارد و ۸۰۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با گزارش ماموران نیروی انتظامی پیرامون کشف محموله قاچاق از یک دستگاه اتوبوس، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد. 

محکومیت سزای قاچاقچی کالا در لامرد

قاچاقچی کالا در تعزیرات حکومتی شهرستان لامرد به پرداخت جزای نقدی محکوم شد.

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان لامرد به پرونده حمل ۶۱ هزار و ۹۰۰ عدد کاغذ نسوز سرخ کن و ۸ هزار عدد حوله دستی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۴۷ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و با توجه به ارائه نشدن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط محموله قاچاق، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۸۹۵ میلیون ریال جزای نقدی، معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری افزود: با گزارش ماموران نیروی انتظامی پیرامون کشف محموله قاچاق از یک خودرو، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

قاچاقچی کالا در لارستان مجازات شد 

قاچاقچی محموله ۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریالی در تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان محکوم به پرداخت جزای نقدی شد.

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان به پرونده حمل محموله قاچاق ۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریالی شامل پوشاک، پتو، توپ بازی، حوله، شانه مو، سشوار، گوشت کوب برقی، ست کفش اسکیت، اتوبخار، مخلوط کن، روغن پاش، چای ساز، ریش تراش، خرد کن، جاروبرقی، پنکه، اسپرسو ساز، دستگاه آسیاب قهوه و کفش رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی مدارک و جداسازی کالای داخلی از خارجی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا متخلف را به پرداخت چهار میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال جزای نقدی، معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی لارستان هنگام بررسی خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی شیراز به لارستان این تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

قاچاقچی مغز گردو تعزیر شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از تعزیر قاچاقچی ۵۵۰ کیلوگرم مغز گردو خبر داد.

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان فیروزآباد به پرونده قاچاق ۵۵۰ کیلوگرم مغز گردو به ارزش یک میلیارد و ۷۵۷ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف قاچاق را محرز دانست و علاوه بر ضبط محموله کشف شده، متخلف را به پرداخت جریمه نقدی ۲ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریالی محکوم کرد.

سالاری اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی فیروزآباد هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری، این تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار