از زنگ قاچاق در جعبه بار اتوبوس تا محکومیت میلیاردی قاچاقچی سوخت در فارس

افراد متخلف و قاچاقچی از سوی تعزیرات حکومتی استان فارس، مجازات و جریمه شدند.

تعزیرات حکومتی استان فارس، افراد متخلف در استان را محکوم و جریمه کرد.

جریمه قاچاقچی سوخت در لارستان 

قاچاقچی نفتگاز در شهرستان لارستان تعزیر و محکوم شد. 

عبداله مظاهر خرم مکان رئیس تعزیرات حکومتی لارستان اظهار کرد: پرونده قاچاق ۲ هزار لیتر نفتگاز به ارزش ۶۲۹ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان بررسی شد.

او ادامه داد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز دانست و با ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لار برای توزیع در جایگاه‌های سوخت، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۸۸۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مظاهر خرم مکان افزود: ماموران پاسگاه انتظامی کوره هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری گزارش این تخلف را از یک خودرو سواری کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

زنگ قاچاق در جعبه بار اتوبوس

رئیس شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز از محکومیت مسافری که گوشی‌های تلفن همراه را در جعبه بار اتوبوس جاسازی کرده بود، خبر داد. 

ولی اله درستی مطلق رئیس شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز اظهار کرد: شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز به پرونده جاسازی ۶ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش ۲۰۶ میلیون ریال در جعبه بار یک اتوبوس رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

درستی مطلق ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کوار هنگام بررسی خودرو‌های عبوری تخلف را کشف و با تشکیل پرونده در اداره آگاهی شهرستان شیراز، گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

محکومیت بیش از ۳۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در لارستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از محکومیت ۳۱ میلیارد و ۱۶۱ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در شهرستان لارستان خبر داد. 

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: پرونده حمل ۳۳ هزار لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۱۰ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی لارستان رسیدگی شد.

او گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و یارانه‌ای بودن نوع سوخت، تخلف انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط سوخت توقیفی و مخازن سوخت، متهم را به پرداخت ۲۰ میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

سالاری افزود: شعبه همچنین با توجه به گزارش کارشناسی، مبلغ ۱۰ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال جزای نقدی جایگزین ارزش خودرو حامل به میزان محکومیت متهم اضافه کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس بیان کرد: ماموران پاسگاه انتظامی درز و سایبان این مقدار سوخت را از یک دستگاه تریلر کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

راننده موتورسیکلت قاچاق در شیراز جریمه شد 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از محکومیت قاچاقچی موتور سیکلت در شهرستان شیراز خبر داد. 

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: پرونده سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک و مجوز‌های گمرکی به ارزش یک میلیارد و ۴۶۵ در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.

او گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و با اعمال نظر کارشناسی، تخلف قاچاق را محرز دانست و متهم را به پرداخت جریمه نقدی یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریالی محکوم کرد.

سالاری افزود: ماموران یگان امداد هنگام گشت زنی گزارش این تخلف را کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی فارس ارسال کردند.

 محکومیت متصدی شرکت تولید مواد غذایی برای کم فروشی 

رئیس شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز گفت: متصدی شرکت تولید مواد غذایی در استان فارس به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد. 

ولی اله درستی مطلق رئیس شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز اظهار کرد: پرونده کم فروشی شرکت تولید مواد غذایی به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و کارشناسی اداره استاندارد، تخلف را محرز دانست و متصدی شرکت را به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

درستی مطلق ادامه داد: با گزارش اداره کل استاندارد استان فارس پرونده با موضوع تخلف کم فروشی تشکیل برای رسیدگی به تعزیرات ارسال شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار