مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از تلاش‌ها برای راه‌اندازی چندین سایت جدید تلفن همراه در شهر اردبیل خبر داد.

شهریار سرداری با بیان اینکه بیشترین گلایه شهروندان اردبیلی در حوزه ارتباطات از فقدان پوشش مناسب سایت‌های تلفن همراه از نظر آنتن‌دهی و اینترنت در بعضی از مناطق شهری است، گفت: در نشست اخیر شورای راهبری مدیریت ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قرار شد برای بهبود کیفیت پوشش تلفن همراه و سرعت‌بخشی در ایجاد سایت‌های جدید، شهرداری اردبیل در پاسخ‌دهی به درخواست اپراتور‌ها مبنی بر اختصاص مکان‌هایی برای ایجاد سایت‌های جدید اقدام کند و همکاری همه جانبه با آنها در این زمینه داشته باشد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل افزود: همچنین با برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار شد ضابطه‌ها و تعرفه‌های واگذاری فضای مناسب به اپراتور‌ها برای ایجاد سایت‌های ارتباطی از سوی شهرداری اردبیل بر اساس اسناد بالادستی بررسی و شرایط مناسبی برای توسعه شبکه ارتباطی در این شهر فراهم شود.
به گفته او، همچنین در مورد نگرانی مردم از بابت تشعشع‌های دکل‌های ارتباطی قرار شد که پایش دوباره‌ای از سوی اداره‌کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه آذربایجان در مورد سلامت آنها انجام و نتیجه به مسئولان مربوطه و مردم گزارش شود.
سرداری افزود: پیش‌تر از محل اعتبار‌های یو. اس. اُ (خدمات توزیع اجباری) در شهرستان اردبیل هشت سایت جدید احداث و ۲۲ سایت نیز ارتقا داده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار