سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق منزل خبر داد و گفت: ماموران پلیس طی تعقیب و گریز کوتاه با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، موفق شدند متهم را زمینگیر و دستگیر کنند. 

سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی اجرا طرح ارتقای امنیت اجتماعی، تیم عملیات کلانتری ۱۵۶ افسریه گشت زنی‌های هدفمند را آغاز نموده که در محدوده حوزه استحفاظی، یک نفر با کلاه و نقاب که در حال تخریب قفل درب ورودی یک منزل مسکونی بود را مشاهده کردند. متهم با رویت خودروی گشت بلافاصله بدون توجه به دستورات پلیس به صورت پیاده از محل متواری شد.

سرهنگ بهرامی ادامه داد: ماموران پلیس طی تعقیب و گریز کوتاه با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، موفق شدند متهم را زمینگیر و دستگیر کنند. 

وی در ادامه افزود: در بازرسی اولیه از متهم یک قبضه سلاح سرد و شش عدد دسته کلید و آلات و ادوات سرقت کشف شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: متهم به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی و منازل اعتراف نموده که با بررسی‌های بیشتر مشخص گردید متهم دارای سوابق متعدد می‌باشد و جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ بهرامی به شهروندان توصیه کرد: با ارتقای سیستم امنیتی اماکن خصوصی با نصب دوربین‌های مداربسته و دزدگیر امکان سرقت را به حداقل برسانند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک حتما به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار