رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان امسال ۴۴ درصد افزایش یافته است.

جهانشاهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان جنوبی گفت: اعتبارات ابلاغی هزینه‌ای استان برای امسال ۱۱ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۵۴.۵ درصد آن تخصیص یافته است.

او افزود: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان امسال نسبت به پارسال ۴۴ درصد افزایش یافته و نسبت به میانگین کشوری نیز رشد چهار درصدی دارد.

جهانشاهی اظهار کرد: همچنین امسال اعتبارات هزینه‌ای خراسان جنوبی هم نسبت به پارسال رشد ۳۲ درصدی دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اعتبارات تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای استان در ۲ بخش ملی و استانی است، گفت: ۲۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبارات استانی ابلاغی این بخش است که ۸۰ درصد مبادله موافقت‌نامه آن در استان انجام شده است.

او افزود: همچنین اعتبارات توازن ملی خراسان جنوبی ۶ هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال در مرحله ابلاغ است و اعتبارات قانون سنواتی هم سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است.

جهانشاهی ادامه داد: در مجموع اعتبارات تملک و دارایی‌های استان امسال ۳.۵ همت است که پیش‌بینی می‌کنیم که این رقم افزایش یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی بیان کرد: در مجموع در سال مالی جاری میانگین تخصیص اعتبارات استان ۴.۹ درصد است و در چند هفته آینده به ۲۵ درصد افزایش خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.