فیلم سینمایی «دوستان قدیمی» در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

فیلم سینمایی «دوستان قدیمی» با گویندگی ۱۸ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

این سینمایی در گونه کمدی محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه تهران پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی زهره شکوفنده و صدابرداری آن سعید عابدی است. دانیال الیاسی، ژرژ پطرسی، ارسلان جولایی، زویا خلیل آذر، مهرالملوک رفیعی طاری، نفیسه زاجکانیها، حسین سرآبادانی، شایان شامبیاتی، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، محمد صادقیان، امیرمحمد صمصامی، نغمه عزیزی پور، کسری کیانی، ملیکا ملک نیا، غلامرضا مهرزادیان، مریم مهماندوست و زهره شکوفنده صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این فیلم داستان «جک» و ۲ دوست قدیمی‌اش «مایک» و «کانر» را روایت می‌کند که در بحران میانسالی به سر می‌برند. جک به دلیل مشکلاتی که در کنترل خشم خود دارد، با مدیر مدرسه‌ی پسرش و همچنین در سر کار (به خاطر توهین‌های نژادی) دچار مشکلاتی می‌شود، که باعث اخراج او از کار می‌شود. این مسئله زندگی زناشویی او با همسر حامله‌اش «لئا» را نیز در خطر جدایی قرار می‌دهد، که در نهایت همه چیز ختم به خیر می‌شود.

این فیلم داستان سه دوست قدیمی است که سال‌هاست با هم‌ هستند، اما دچار بحران‌هایی شده‌اند. از طرفی بحران روانی و نسلی و از طرف دیگر بحرانی کاری و عاطفی، اما در نهایت در کنار خانواده است که به آرامش می‌رسند. فیلم به خاطر فضای طنز آن در عین حال سرگرم کننده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی تهران، برای مخاطبان پخش شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار