معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: جاده جدید هشتگرد طالقان با نصب بتن‌های پیش ساخته در حاشیه آن ایمن سازی شد.

محمدجواد ولی پور روز دوشنبه در حاشیه عملیات ایمن سازی جاده هشتگرد - طالقان گفت: برای ایمن سازی این محور ۵۳۰ قطعه بتن پیش ساخته در محدوده‌های پرخطر این مسیر کوهستانی نصب شده است.

وی افزود: همچنین تعداد یک هزار تابلوی آشکار ساز و ۳۰۰ تابلوی اخطاری- انتظامی در این محور نصب شد.

ولی پور گفت: نصب گاردریل، خط کشی جاده، پاکسازی آبرو‌ها و اجرای عملیات شانه سازی در نقاط پرتگاهی از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در این مسیر گردشگری است.

جاده هشتگرد- طالقان به طول حدود ۴۲ کیلومتر یکی از مسیر‌های گردشگری و کوهستانی استان البرز است که در روز‌های تعطیل هفته شمار تردد‌ها در این مسیر چند برابر می‌شود.

فرمانده انتظامی البرز نیز گفت: اجرای طرح‌های مختلف راهداری کمکی شایانی در کاهش تلفات تصافات جاده‌ای کرده است.

 سردار حمید هداوند در آیین تجلیل از راهداران البرز افزود: ۲۳ درصد تصادفات فوتی کاهش داشته که این آمار نشان دهنده اقدامات موثر‌ی در این راستا برداشته شده است.

وی تصریح کرد: اجرای پروژه‌های راهداری در سطح محور‌های مواصلاتی به ویژه در آزاد راه تهران-کرج -قزوین و محور‌های کوهستانی نقش بسزایی در کاهش ترافیک و تصادفات جاده‌ای داشته است.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: در برخی موارد نقاطی که باعث ایجاد ترافیک شده را با مدیر کل راهداری استان و رییس پلیس راه مطرح کردم که در کمترین زمان اصلاح هندسی انجام و بعد از مدتی رفع گره ترافیکی انجام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.