فیلم کوتاه پای پرواز کاری از روح‌الله جلالی طلب روایتی از شهید فخری زاده پدر هسته‌ای ایران است که در جشنواره ۴۱ فیلم کوتاه نمایش داده شد.

فیلم کوتاه پای پرواز به کار‌گردانی روح الله جلالی که اهل خراسان رضوی توابع مشهد است ساخته شده است. این فیلم کوتاه در چهل و یکمین جشنواره بین‌بین‌المللی فیلم کوتاه تهران پیش روی مخاطبان به نمایش در آمد.

روح الله جلالی طلب درباره فیلم کوتاه پای پرواز گفت: پای پرواز سومین ساخته بنده است. واقعیت این است که فیلم کوتاه پای پرواز یک قصه حماسه دارد که در سینما حماسه دفتر رویش مشهد برگزار شد که قصه حماسه برگزیده شد که همین پای پرواز بود. 

وی ادامه داد: پای پرواز در مورد شهید فخری زاده است. اولین کار داستانی که در مورد شهید فخری‌زاده پدر هسته‌ای ایران ساخته شده است. برای این کار پای پرواز بود به من گفتند حاضری این کار را بسازی که بنده مشتاق بودم و قبول کردم. چه بهتر که برای مفاخر ایران آن هم برای این شهید بزرگوار یک کار خوب بسازم.

وی افزود: مدت تولید کار اینگونه بود که ما به سرعت پس از پیش تولید به سراغ ضبط کار رفتیم. ما وقتی می‌خواستیم فرودگاه مشهد را در اختیار داشته باشیم خیلی ضوابط سخت و خاص خود را داشتند. از این رو ما چهار روز و یک شب این پروسه را انجام دادیم و این کار را ساختیم

کارگردان فیلم کوتاه پای پرواز بیان کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران بسیار جشنواره خوبی است. خیلی لذت بردم و بنده اولین بارم بود که در این جشنواره حضور پیدا‌کردم. جشنواره فیلم‌کوتاه خیلی خوب است و استقبال خیلی خوبی دارد، همه هستند و خداراشکر فیلم‌های خیلی خوبی در جشنواره حضور دارد.

خبرنگار: زهرا بالاور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار